{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løse forrør på CBR900
  • #1   23. maj 2010 Jeg mener du kan komme til det når du løsner sidekåberne.

• #2   23. maj 2010 Ok, det må jeg lige kigger på i morgen smiley

Andre bud er selvf. stadig velkommen smiley

• #3   23. maj 2010 Hvis det er som på den nye model SC33 tager det jo ikke mere end 10 sek pr stk at pille af, så det er jo hurtigt at se efter smiley

• #4   23. maj 2010 ....hvis man havde NOGET som helst værktøj i en lånt lejlighed så ja, men ak smiley

• #5   23. maj 2010 Men hvis der er nogen på amager eller omegn der vil hjælpe hopper jeg da på cyklen med det vums (eller uden vums, hvis det er bedre jeg kommer alene)

• #6   23. maj 2010 Det kræver bare en stjerneskruetrækker eller en ruko-nøgle smiley

• #7   23. maj 2010 Men tjekkede lige min hayenes og den siger faktisk det samme smiley

• #8   23. maj 2010 Hvis du intet værktøj har overhovedet, så er tips vel ligegyldige, og værkstedet eneste mulighed?

Hvis du har en Haynes - hvorfor så ikke kigge i den?

Spørgsmålene tårner sig op smiley

Har du ikke kunnet mærke på kompressionen, at dine forrør var løse?

• #9   23. maj 2010 "Hvis du intet værktøj har overhovedet, så er tips vel ligegyldige, og værkstedet eneste mulighed?"

Kan komme et sted hen i morgen med masser af værktøj.

"Hvis du har en Haynes - hvorfor så ikke kigge i den?"

Havde kigget i den men fandt ikke svaret før jeg vidste hvad jeg ledte efter!

"Spørgsmålene tårner sig op :)"

Håber da ikke at 3 spørgsmål får dig til at føle det hele tårner sig op, det må da være det første tegn på du lider af stress, hvilket skal tages alvorligt og jeg foreslår at du kontakter din læge på Tirsdag! ^^

"Har du ikke kunnet mærke på kompressionen, at dine forrør var løse?"

Nope, men de rasler af H****S til når den ligger mellem 3-5k rpm.

Har spurgt om det samme herinde tidligere før men fik ingen brugbare svar den gang. Mange mente det var alt fra knast kæde til køleren. Men det var fo rørene smiley

• #10   23. maj 2010 Mon ikke du lige skal tjekke pakningerne også i samme omgang, hvis de har siddet der og fået tæv at løse rør.

Aner ikke om de kan ryge af det, men jeg ville ikke være rolig ved "bare" at spænde det fast, når den har kørt med dem løse, uden at få dem tjekket.

• #11   23. maj 2010 Jo, pakninger var også en del af planen smiley

• #12   23. maj 2010 Hey Kristiaan.
    Det kan lade sig gøre men der ikke meget plads. Jeg mener at huske at jeg lige løsnede det nederste kølerbeslag også.
    Hvad du dog ikke kommer uden om er naturligvis noget værktøj for det kan nok ikke klares med sugerør fra MAC'en.
    Hvis du ikke får det klaret en af de kommende dag, så send mig en PB så giver jeg gerne en hånd (har lige andre gøremål i hjemmet de næste par dage).

Kommentér på:
Løse forrør på CBR900

Annonce