979 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Sv650s Sv650s

Har lige fundet mig en suzuki sv 650s som jeg gerne vil købe..
Det er en 2006

Er det normalt at der er alufarvet fælge på den, og altså ikk sorte som jeg syns der er på de fleste jeg ser??

Stellet er sort
Alle stafferinger er fjernet på den og kunne godt ligne den var blevet omlakkeret, men ejer vidste ikk noget om det han har ikk haft den så længe.
Nogen der ved hvad sådan et originalt stafferings sæt koster?? og hvor man kan købe det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sv650s
  • #1   24. maj 2010 Hvis det er en ægte k6 er den født med sort stel og sorte fælge, så det er ikke normalt.
    Jeg ved ikke hvad et stafferingssæt koster, men sikkert ikke ret meget. Dog skal du lige være opmærksom på om anden lak og andre farvede fælge osv er lavet for at dække over noget.
    Jeg bliver altid mistænksom over sådan noget. Specielt når den er så ny. Så er det jo i 9/10 tilfælde for at dække over styrt eller mishandling/hærværk.
    Hvor mange ejere har der været på den? Hvis den nuværende ikke har haft den længe er det måske noget fra en byttehandel.

Jeg skriver ikke dette for at forhindre dig i at købe den eller berøve dig din glæde ved maskinen, men nok mere fordi jeg selv har købt noget tvivlsomt engang og jeg blev aldrig rigtig glad for maskinen.
    Derfor pas på og brug fornuften. Den første forelskelse gør blind!

Har du haft en kamerat med ude at kigge?

• #2   24. maj 2010 uden servicebog kan der jo været sket en del med klokken, og prisen er i mine øjne ikke særlig go kontra en helt ny...

havde det stået til mig havde jeg fundet en anden cykel...

• #3   24. maj 2010 Det skal så siges at jeg har fået ham ned i 54k

Men ja det med servicebogen bekymrer mig også, satme irreterende troede lige jeg havde fundet den perfekte cykel smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #4   24. maj 2010 Det lugter lidt af en 03/04 med lakeret stel.

Det er dog ret simpelt - bed om stelnummeret og krydstjek det på nettet med årgangskode osv.

• #5   24. maj 2010 Det er med garanti ikke en 2006 det der, hvis du skal ud og se den igen, så kig på forreste tændrør, der skal sidde en lille plastic flap og holde vandet væk fra tændrøret, årgang 2003 og 2004 havde ikke denne flap, hvis den har den er det nok en 2005.

Jeg ville være meget kritisk hvis det var mig, for den virker altså noget lusket den der.

Der står også at den er sænket, hvad kommer det til at koste at få den hævet til original højden?

Kørt af pige... I min verden betyder det at der er filet på koblingen og aldrig tjekket olie.

Desuden er den alt for dyr, du kan få en fabriks ny til 69,995,-
    Og der findes nu ikke nogen bedre føelse end at trille fra forhandleren med en sprit ny cykel hvor der står 0 på tælleren.

• #6   24. maj 2010 Yep. Få fat i stelnummeret som sajmon siger.
    En skam de er så lav opløsning de billeder på dba ellers kunne vi have kigget det selv smiley

Iøvrigt synes jeg det virker underligt at den har kørt 4600km og allerede har haft 3 ejere.
    Synes også det er totalt mystisk med den servicebog. Når mc'en er så ny må folk jo vide hvor vigtig den er (for mig ihvertfald)

• #7   24. maj 2010 Men hvis alt det ovenstående løser sig, så ville jeg da skotte de stafferinger.
    Ingen grund til at gå rundt og reklamere når den er fed, som den er.

• #9   24. maj 2010 Nu har jeg spurgt ham om stel nummeret så må vi se når jeg får det. Nej der er overhovedet ingen stafferinger på den.

Men rent mekanisk og sådan virkede den rigtig fin og min kammerat sagde også god for den rent mekanisk. Men syns sgu også det virker lusket det her. Kan det ikk være et 06 stel som der bare er klasket nogle andre dele på fordi den har været skadet eller??

• #10   25. maj 2010 Disse 2 var også en mulighed for dig:

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=74326

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=76031

Har selv lige købt mig en SV'er for 14 dage siden (dog med ABS), og det er bare en genial begyndercykel - kan kun anbefales!!!

• #11   25. maj 2010 Jeg har nu besluttet mig for at finde en anden cykel. Gider ikke bøvle med det, da det er min første mc skal den BARE være iorden. Og der er jo nok af dem så det går nok.
    Men mange tak for hjælpen smiley

• #12   25. maj 2010 Du ka' jo få en 2010 model SV650 SK9 for under 70 k.

http://www.bikx.dk/bikx.asp?m1=1&m2=1&m3=1805

Kommentér på:
Sv650s

Annonce