{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Henrik K
Henrik K
Tilmeldt:
8. apr 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 27

Aprillia RS 125 - Godt / Dårligt ? {{forumTopicSubject}}

Jaaa, står og skal købe min første MC og overvejer overstående .... Men hva dårligt er der og sige om sådan en ?

Er kun 160 høj, så tvivler på jeg skal have en større ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Sat to rullegardiner op 1.050 kr.
  • Maling af lille stakitt — ca 4. Meter 2.070 kr.
  • Flytterengøring 2.000 kr.
  • Slutrengøring lejlighed 86 kvm 2.500 kr.
  • Fjern ukrudt på terrasse 1.400 kr.
  • Hjælp til samling af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aprillia RS 125 - Godt / Dårligt ?
Kommentér på:
Aprillia RS 125 - Godt / Dårligt ?

Annonce