3.158 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lille digital termometer ?? Lille digital termometer ??

Hej

Er der nogen der er faldet over et lille termometer til montering i kåben, ved speedometer eller lign. ??

Jeg har set nogle stykker, men syntes de alt for store.
Feks. dette fra Louis er 55 mm, det halve ville være passende.

http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=480&wgr=347&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10034851

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • rengøring 1.000 kr.
  • Montering af skab 1.560 kr.
  • Handyman: lampe og gardin opsætning 800 kr.
  • Fejlsøgning ovn - relæ slår fra 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille digital termometer ??
  • #1   31. maj 2010 Til hvilket formål?? Du sidder jo i den frie luft og kan mærke om det er koldt eller ej...

• #2   31. maj 2010 Jeg har det på du henviser til...

Det virker fint nok, men kunne da selv godt bruge et mindre.. har prøvet med et af de små til bil, men er ikke optimalt da de ikke tåler vand smiley

kan godt forstå dig.. det er rart at vide om der er 25 eller 40 grader når man sidder bag kåben så man kan forstå hvis man dryp sveder smiley

Er spændt på om der er nogen der kommer med et mindre..

• #3   31. maj 2010 Jeg var næsten sikker på, at der nok skulle komme bemærkninger som Jespers.
    Men det er vel lidt det samme som at spørge, hvorfor folk styler der mc, den kører jo lige godt..!!

Så skal vi nu ikke bare holde os til spørgsmålet, så kan du oprette dit eget spørgsmål, om hvorfor folk hælder det ene og det andet stykke udstyr på deres mc, så skal du nok få mange sjove svar smiley

• #4   31. maj 2010 Styling er en ting, men som sagt, så sidder du jo direkte i varmen (som i øvrigt også er påvirket af den varme motor).
    I en bil kan jeg se en vis ide med udetemperatur, især når man kører ved vejtemperatur omkring frysepunktet.
    På en MC er det vel kun relevant på en GW og andre lign. hvor man sidder i fuldstændigt læ.
    Kender ikke størrelsen, men måske værd at kigge på:
    (link fjernet)

• #5   31. maj 2010 Jesper>>
    Jeg havde temperaturmåler på min tidligere mc, og det var faktisk meget rart.
    Jeg ved da godt at man ikke kan gøre noget ved temperaturen når man kører, men det kan give en indikation af hvordan de forskelige temperaturer føles på kroppen.
    Der er meget stor forskel på at køre i feks. 12 grader, og køre i 15 grader.
    Vi kender alle til, hvor nemt det er at mærke når temperaturen falder. Har vi kørt en længere tur i godt vejr, og det pludselig trækker op, så falder temperaturen typisk 5 grader, og de 5 g. kan føles som om man kører i frostvejr smiley
    Så jeg skal såmænd ikke bruge termometeret til videnskablige test, men egentlig bare til alm. oplysning.
    Jeg har også en gearindikator på, nogle syntes også det er noget pop, men jeg syntes nu det er meget rart altid at kunne se hvilket gear jeg kører i.

Iøvrigt tak for linket, det kigger jeg på smiley

Kommentér på:
Lille digital termometer ??

Annonce