{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

trackday eller gade ???? {{forumTopicSubject}}

dilema.

efter man har kørt en del trackdays, gider man jo dårligt køre på vejen mere...for satan det er tamt at køre i trafikken efter man har været på bane og fyrre den af...

tænk på alle de penge man sparer på sin gade cykel, ved kun at køre trackdays....ingen afdrag på cykel, ingen forsikring, ingen vægtafgift...

før i tiden kunne jeg ikke forstå hvorfor folk solgte deres gade cykler og KUN kørte bane....men det kan jeg nu...for satan det er sjovt..når man kører på et banejern, man ikke er lige så bange for at smide som ens gade cykel..

man kommer jo aldrig til at opleve samme følelse igen på vejene...medmindre man kører dybt ulovligt...og den holder jo ikke i længden..

Hmm hvad skal man nu.....

ville blot lige dele lidt tanker med jer andre, jeg er jo nok ikke den første der har siddet med de tanker efter nogle fede trackdays..

I øvrigt tak til Bikepromotions / Søborg mc og Aagesen for et super fedt arrangement igen igen..og fed live musik med "kim´s kælder"...( det band Hans spiller i fra Aagesen)

//Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  trackday eller gade ????
  • #2   31. maj 2010 Solen skinner også for lidt og kørekortet mistes alt for nemt på de danske landeveje


  • #3   31. maj 2010 I har jo begge ret.... smiley


  • #4   31. maj 2010 Hvis du tror du sparer penge på at køre race, så er du bare en lille smule naiv! Hvor tit har du oplevet at du har brugt 2 sæt dæk på en weekend på din gade maskine? Hvor tit har det kostet dig 3000 for at køre rundt en weekend? Hvor mange gange har du brugt 500 kr på benzin på en dag? osv, osv ,osv. Plus det faktum at man bliver en rigtig grej rytter efter et par gange på bane!!

  • #5   31. maj 2010 Hvis det var du solgte din gade mc, og så kun købte et gadejern - tror du så ikke at du ville mangle den lidt nogle gange? Jeg tænker fx på at man ikke bare kan gå ud til motorcyklen og trille en tur. Du skal vente til næste trackday..

  • #6   31. maj 2010 Hæhæ Kan sgu kun tilslutte mig HEIDI K der...
    Men jeg var også naiv i starten og tænkte hey hvor dyrt kan det dog være??? Men det er dyrt.... Ud over hvad Heidi skriver skal du lige medregne en kassevogn og tabt arbejdsfortjeneste når det foregår i hverdagene.
    MVH Karsten


  • #8   31. maj 2010 Jamen i har bestemt ret i alle jeres synspunkter... det var nu også mere for at dele lidt tanker efter nogle fede dage på anderstorp.

    og jo jeg ved godt det koster kassen at køre trackdays, men satme også sjovt..

    og jo mon ikke jeg beholder min gade ged...skal jo have noget at pudse på ind i mellem..LOL

    og Yes Don T vi ses på Mantorp..


  • #9   31. maj 2010 Det er nr 1 problem når man har prøvet lidt banekørsel hehe, kender det godt

  • #10   31. maj 2010 hehe kender det godt. er lige kommet hjem fra anderstorp med min første pokal :o) fuck jeg har fået blod på tanden .det er for fedt at køre løb..
    og har ik råd til mere en 3-4 bane arrangmenter om året hvor jeg også har gade cykel . så overvejer også :o) hvad fanden man skal
    vh bo


  • #11   31. maj 2010 Det er rigtigt Bo,
    i øvrigt godt kørt på anderstorp... jeg var flagpost under det løb du deltog i og så det ude fra banen...og så du fik kørt dig op gennem feltet til en 3 plads mener jeg.





  • #12   31. maj 2010 Har det nøjagtig på samme måde...... Solgte min gaderacer for 2 år siden, og har haft min brors til fri rådighed siden, på gaden. Det er vel blevet til max 10 ture på de 2 år..... På trods af den stod med nøglen i, i mit værksted.....

    Det er bare ikke ligeså sjovt på gaden mere, og har simpelthen så svært, ved ikke at gi den gas ud af svingene.....

    Købte en atv i går, så må jeg se om det bliver bedre på marken smiley meget sjov syntes jeg..


  • #13   31. maj 2010 Kenneth,

    Vi skal ud og køre nogle bjerge, det er sagen, så kommer du på andre tanker. Min top 3 hedder

    1 Bjerge/Alperne
    2 Banedage
    3 Gadekørsel

    Men jeg synes dog stadig at gadekørsel er dejlig afvekslende i hverdagen og man møder hyggelige mennesker. Men tempoet må nødvendigvis blive mere adstadigt.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #14   31. maj 2010 Aldrig om jeg ville sige min gadecykel fra.

    Den er dog også betalt, og koster mig tæt på ingen penge i hverken forsikring eller vedligeholdelse.

    Jeg når nemt op over 10 banedage i år uden det koster mig alverden, men jeg har heller ikke de vilde ambitioner om andet end at have det sjovt og fræse noget asfalt.

    Jeg kan på ingen måde forestille mig at skulle undvære fællesture, blive stoppet af ordensmagten og diskutere spærreflader / baghjulskørsel og hastighedsoverskridelser, samt træf og dækspark ved isboderne.

    No way Jose'...... :o)


Kommentér på:
trackday eller gade ????

Annonce