3.023 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Mc walkie-talkier Mc walkie-talkier

Hjælp hjælp
Jeg skal finde noget kommunikations-system til mine forældre. De har købt 2-3 forskellige løsninger hos Brdr. sejr i århus og der er ikke noget af det der virker.
Er der ikke nogen der har kendskab til noget ordentligt????????????? Det skal være til at bygge ind i hjelmene.

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc walkie-talkier
  • #1   4. okt 2004 Hej Jeppe N
    Jeg har lige læst om noget i touring nyt det lyder som noget der virker. Test kører fra touring cluben har prøvekørt det og roser det, de skriver at det er muligt at tale/høre hvad der siges uden problemer med hastigheder på op til 180 km/t; Men du/i kan læse mere på denne side www.motocom.dk I har også mulighed for at ringe til importøren på tlf. 7442 0977 Priser der op lyses i touringnyt ligger fra 2450-6700 men så mangler der øjensyntlig heller ikke noget.
    Jeg håber at du kan hjælpe dine forældre.
    MVH
    Bjarne Klit

• #2   4. okt 2004 Hej Jeppe N
    Jeg glemte at skrive at produktet hedder Baehr.
    Jeg kan også oplyse at der står her i touringnyt at importøren bor i Sønderborg.
    MVH
    Bjarne Klit

• #3   4. okt 2004 Hej
    Så et pris billigt system i FDMs blad her for et stykke tid siden.

For indbygning i to hjelme, dog uden Bike-to-bike com.
    1600.- Downside er at der er ledninger der stikker ud fra hjelmen. men der skulle være mulighed for at koble både musik og mobiltlf til og PMR radioer så man også kan bruge bike-to-bike

Importøren hedder CycleVision så vidt jeg husker, skal lige se om jeg ikke kan finde tlf nr til dem i morgen og så skal jeg nok skrive det på her

• #4   5. okt 2004 tak for de hurtige svar, jeg fandt også selv baehr tingene på www.motocom.dk igår aftes, og det ser rimelig godt ud, men jeg vil da også lige kigge lidt på det andet casar skriver om

Tak for hjælpen smiley

"speed" kills, dont get in its way, geardown and get away fast smiley

• #5   5. okt 2004 Tlf nr til CycleVision er 65656500

• #6   11. okt 2004 Har du fundet noget?

Har lige fundet et link til nogle der er pænt billige, men kender ikke kvaliteten af ders produkter.

(link fjernet)

Kommentér på:
Mc walkie-talkier

Annonce