opfølger... opfølger...
Havde et emne oppe og vende for et stykke tid siden...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=141249
nååh men, i mellem tiden har den været inde ved dem igen, og til min store overraskelse ville de lømler have 800 kr for et kaburator-kit. betalte jeg så da det skulle være det sidste der var galt.
imorges kl. 05:40 står jeg med alt udstyr på og starter svinet, den slår igen kun på 1 cylinder. ringer så til værstedet og spørger om garanti på deres reperationer uden at nævne mit navn, jamen selvfølgelig var der garanti på reparationer, først der fortæller jeg dem hvem jeg er og at jeg isåfald gerne vil have penge tilbage for reperationerne, Men kunne jeg ikke få da de dele der var udskiftet var ødelagte, og de havde gjort rigtigt i at skifte delene, og at jeg ikke kunne få noget tilbage.
spurgte så til hvad vi skulle gøre nu, jamen jeg skulle finde mig et andet værksted, da de kun havde unge svende og lærlinge som kun laver fejlfinding af mc'er på computere og at de egentligt ikke havde nogen som kunne gøre det ved gamle maskiner, spurgte så om det ikke var bittert at sende kunder hen til et andet værksted: næh overhovedet ikke vi har brugt nok tid på den motorcykel og intet tjent på den. har ialt lagt 4000 kr ved Mogens Pedersen i Odense og hvis de ikke har tjent på den ved jeg ikke hvor de penge er havnet.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
sep 2008
Følger: 21 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 623
Dårlig stil MP !
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 574
og som et minimum kan de da tage noget af prisen, ellers lave den tilbage til som den var inden de gik igang. andet kan da ikke passe.
mar 2009
mar 2009
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 120 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.715
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
sep 2007
Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 159 Svar: 504
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 37
kom lige i tanke om at jeg spurgte ham i telefonen hvorfor de ikke brugte en 1 times tid på at tjekke alt på den og hvor man så efterfølgende kunne lave et overslag over hvor mange nye dele man skal bestille hjem,.. men han mente bestemt at alle mekanikere bestilte dele hjem efterhånden hvor problemerne dukkede op.. mener selv at det mest fair overfor kunden er at de bruger en lille time til at tjekke og lave overslag så man vidste hvad man havde med at gøre.
jul 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 37
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.137
mar 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 455
Jeg var på tur rundt ved de forskellige forhandlere i Odense for at finde ud af hvem der skulle lave min bike. Der skal laves service og indrulles med powercommander
Først var jeg ved bruun larsen. De ville gerne og det var intet problem at smide den på feltet og justere PC i forbindelse med service. Alletiders tænkte jeg.
Jeg kørte lige forbi MP på vejen hjem for at høre hvad de sagde til det.
De kunne godt rulle den, men jeg skulle selv ringe til en 3.mand der lånte deres felt til justeringerne. De sagde han var meget travl og svær at lave aftale med og det var med kort varsel hvis han kunne. Måske allerede i morgen hvis det var, sagde de. Det kunne jeg ikke bruge til noget da jeg ikke er ret meget hjemme normalt. Det var jo bare ærgerligt så fik jeg at vide, men jeg kunne jo ringe alligevel og se om jeg kunne aftale en tid med ham. Så spurgte jeg hvad med service? Det skulle jo laves sammen med. Det kunne de ikke lige garantere men jeg kunne jo altid ringe tilbage og de om jeg kunne lave en aftale når jeg havde snakket med 3.manden som skulle rulle den.
Så var det sku at jeg stod af. Det bliver sku lidt for besværligt når man skal koordinere deres interne ting på værkstedet for dem også. Jeg synes virkelig det var ringe service. Så sig dog at I ikke magter opgaven. Det kan da ikke være kundens problem at få kabalen til at gå op. Jeg gider ihverfald ikke bøvle med dem. De virkede ret unge og man kunne ikke få et svar om noget som helst ud af dem. Der var ikke nogle der virkede som værkfører ihvertfald. De blev droppet!
sep 2007
Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 159 Svar: 504
dec 2006
Følger: 13 Følgere: 51 MC-er: 4 Emner: 135 Svar: 1.568
Brugerbetingelserne er ikke til at tage fejl af:
"1.4 Grimt sprog, udhængning m.v.
Indlæg eller kommentarer der indeholder grimt sprog, tilsvining eller udhængning af personer eller firmaer, tolereres ikke og vil blive slettet omgående og der sendes en officiel advarsel. Sker det igen vil din brugerkonto blive sat i karantæne og i sidste ende vil din brugerkonto blive lukket. I særlige grove tilfælde forbeholder MotorcykelGalleri.dk sig retten til straks at sætte din brugerkonto i karantæne eller lukke den."
opfølger...