{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Hjælp! bød på en Bimota........ {{forumTopicSubject}}

og er vist kommet til at køve den.........

Er der nogen der kunne tænke sig at hjælpe med at hente den? Den står nord for Kiel.

Og nu er der self dømt paniksalg på mine andre cykler så hvis nogen skulle være interesseret i dem så sig til.
De er pludselig uinteressante.
Det hele kan self blive afblæst, hvis der er tale om en ebayfusker, men det virker nu reelt nok.

Åh ja og en sidste ting hvis nogen skulle have løst til at låne mig 30 kilo for en kort periode så sig til :-)..... hehe.
Så slipper jeg for at gå tiggergang til familie og venner....
Banken er ikke en option, desværre......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! bød på en Bimota........
  • #1   10. apr 2006 Så vågnede Peter [Århus] smiley

Er det noget med navnet Peter, i skal bare have en Bimota?

Peter s (Sønderborg) Får jeg så ikke fornøjelsen af at køre fra dig i Rookie klassen?
    Eller kører du fra mig på Bimotaen?

Mvh. Rune

• #2   10. apr 2006 Vil os se den, smider i ikke lige et link?

• #3   10. apr 2006 Ja nemli ja Peter......det er den, og ja helst annonym.
    Ja hold da kæft nu har jeg ellers siddet og stirret mig blind på de billeder og har ikke lagt mærke til det væltede B før nu.....
    Nå hva faen, har jeg dummet mig elller kan jeg hente pengene hjem igen hvis det viser sig at være en rigtig hund....?
    Turde godt at byde den pris, havde egentlig ikke regnet med at få den, bød for en uge siden.... kan jo altid bare bruge den som Trackday bike... (ved nogen vil syntes det er synd men jeg er kold)
    Ja har oxo luret lidt på den lakskade og den underlige forklaring......

• #4   10. apr 2006 Ja, til den pris betyder det nok ikke så meget Peter. Om ikke andet så sidder man fint på sådan en smiley
    http://www.bandit600rr.dk/me.htm

Mvh. Rune smiley

• #5   10. apr 2006 Og desværre Rune, du må vente lidt med at smadre mig på Banen.....
    Pengene er ikke lige til at køre Ræs PT
    (og så køver jeg en Bimota, det lyder sq fornuftigt?????)
    Forøvrigt passer SB6 plast med SB7 og er det til at opdrive racerplast

• #6   10. apr 2006 Re Jørgen skal lige snakke med Konen da det egentlig er hendes...........
    men ved ikke om jeg er på talefod med hende mere :-(.......
    Når hun finder ud af at jeg er kommet til at køve en ny kværn blir jeg ihjel slået.
    Men kom med et bud alt efter om du tar den som den står eller den skal værre nysynet, kræver minimum nye dæk (er bestilt) og pakdåser (er købt) i forgaflen

• #7   10. apr 2006 He he... Du tænker allerede på racekåber smiley

• #8   10. apr 2006 Og jo Peter [ Århus ]
    Jeg er jo på arbejde, hvad er din undskyldning ;P

• #9   10. apr 2006 Jeg har sq heller ingen undskyldning, kan bare ikke sove.....har ventet og ventet på at kæresten blev færdig med sin opgave så jeg komme til putteren.....´
    Nu er jeg jo nødt til at tjekke alle de links .......
    keep´em comming

• #10   10. apr 2006 Vi kan jo sove når vi bliver gamle... Eller bare falder i søvn smiley

• #11   10. apr 2006 Har sendt dig en mail Jørgen

• #12   10. apr 2006 Peter ved du hva leje afgiften ligger i på sådan en fætter?
    Ikke fordi jeg har entensioner om at betale den....skal lige have de sidste par år af den betingede frakendelse overstået.
    Og hva står de fatninger i ?

• #13   10. apr 2006 Det er jo det! Der skal være nogen til at trække den på hjul... eller... noeh smiley

• #14   10. apr 2006 peter sønderborg
    hvad skal din baneracer koste har en kammi der skal ud og købe en racer.
    mvh rené c

• #15   10. apr 2006 Hvorfor betaler du ikke bare 159euro og får den leveret ved min bror i TØnder?
    Så kan du smide et par prøveplader på derfra og køre den hjem?

Sig til hvis det er noget!

Har kontakt til en proff mc trasnporter der skal have 159euro uanset afstand! bare det er indenfor tysklands grænser

• #16   10. apr 2006 du kan da godt låne 30 kilo.

• #17   10. apr 2006 Hej Seb...

Jeg er måske int. i at få hentet en cykel i tyskland... Hvordan gør man...?

• #18   10. apr 2006 Re Seb:
    Ja det er en mulighed at leje et transport firma......
    men regner med selv at vil ned og tage den i åsyn inden jeg ligger pengene....når den ikke står længere væk en Kiel.
    Ville da oxo gerne ha en støttepædagog med der ved lidt om de her Bimotaer, for må indrømme at her handler jeg sq lidt i blinde. Har jo stort set kun set sådan noen på messer eller på billeder smiley

Få den leveret iTønder, så skulle det da kun værre for at få en laaaaang tur på prøveplade, men det er self oxo en ide i smiley

Tak Stig Bo, men satser på det ikke blir nødvendigt.
    Ellers må jeg jo lige vende tilbage smiley

• #19   10. apr 2006 Hej Peter!

Hvad med din gamle orange transpoter. Er den blevet solgt eller nakket af politiet smiley Vi havde min ninja og en Fireblade med i en transpoter til Aarhus i vinters. Tillikke med Italieneren i øvrigt.

• #20   10. apr 2006 Re: Gert, jeg solgte sq transporteren 2 juledag, den havde stået og gloet og kun været startet 2 gange på 3 mdr. Så jeg syntes det var åndsvagt at have den stående.......... lige siden har jeg har jeg self manglet den af HT :-)..... men jeg solgte den for det samme som jeg gav for den, så det var vist ok.

RE: Peter, hvis du gider vil jeg meget gerne ha dig med.
    Mht til tidspunkt så, venter jeg lige på en tilbagemelding fra både banken og sælger.
    Men regner med at det skal være i denne uge, er der evt et tidspunkt der passer dig bedre end andre ?

• #21   10. apr 2006 Ja det der familie tamtam kender jeg sq godt..... skal selv til Århus torsdag og på turne rundt til hele den pukkelryggede i løbet af weekenden.

Æh er der noget jeg skal være særligt OBS på?
    Hvordan ser jeg at det er den rigtige motor der ligger i ?
    Ved du noget om motor/stel nr.
    Den her SB6 kører med 40mm karb ikke, de nyere med 48? Men det er en anden type end GSXW 40 mm ikke?
    Er der andre visuelle kendetegn, står der egentlig Bimota, Suzuki eller ingen ting på div dæklsler?
    Nogen svagheder? udover almindelig italiensk kvalitet.

• #22   10. apr 2006 Ja man skal sq være lidt forsigtig med sådan noget eksotika, det kan pludselig blive hundedyrt at rep...

Tror transport prob er løst, har fået lov af sælger til at drible den til grænsen på hans nrplade og forsikring.
    Hvis jeg kører som en gammel kone.
    Så knipser jeg bare en prøveplade på (eller tager de sidste km i dk som tysker, FY Peter det mås man ik, der kunne jo være påskerazzia)
    Så slipper jeg for evt. læsseuheld og skrammer.

• #23   10. apr 2006 har lige talt med sælger, og vores påskeaftaler passede ikke ret godt sammen :-)...
    Så vi slår koldt vand i blodet, og jeg venter med at afhente den til næste lørdag den 22 april. (så tidligt som muligt da lys ikke er optimal)
    Så hvis nogen har lyst/interesse i at tage med ned og hente den, står tilbudet stadig, har dog højest råd til at gi en bajer og en bakke pomfritter for ulejligheden.....

Lillemor er oxo informeret nu, og hun var heldigvis så træt at hun ikke orkede at blive sur smiley
    og pengene er på plads....

• #24   10. apr 2006 Nice!
    Ærgeligt vi ikke har noget plads til overs på vej hjem fra forårstrænningen i Frankrig hva?

Mvh. Rune smiley

• #25   10. apr 2006 arg den skulle lige ud hva, ville fandme gerne have været afsted.

• #26   22. apr 2006 Henter den i morgen (i dag) formiddag. Så skal sq snart ind og se dyner.
    Der kommer self billeder ASAP.

• #27   22. apr 2006 Ser ud tol du har haft lidt små sjove problemmer at leg med :-).
    Ja det stel løber sq ikke lige hensigtsmæssigt, når man tænker i servicebaner.

Kommentér på:
Hjælp! bød på en Bimota........

Annonce