{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Frederik P
Frederik P
Tilmeldt:
16. jan 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7

CBR F4 brugtkøb - gode tips? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Skal ud og kigge på en CBR F4 fra 99 (ikke-i), 44.500 km uden servicebog. Den har fået en omgang "service" for 18 måneder siden hvor der blev skiftet tændrør. På overfladen ser cyklen fin og velholdt ud. Alt er iøvrigt standard.

Jeg ville lige høre om der var nogen herinde der har en holdning til hvordan livet er med en F4, specielt serviceøkonomi og de første "alderstegn":) - Er den let at eje?

Vh
Frederik













Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CBR F4 brugtkøb - gode tips?
  • #1   3. jun 2010 Hej Frederik, mest om der er støj fra knastkæde strammeren (raslen) og ellers om der er rust på stellet.

    Den skal nok have justeret og synkroniseret karburatoerne hvis det ikke er gjort længe, samt omdysses hvis der er skiftet potte, og det ikke er blevet gjort.

    Personligt ville jeg nok hoppe over på en cykel med sprøjt, så meget prisforskel er der ikke op til f4i...

    Ellers en meget fin og dejlig cykel..


  • #2   3. jun 2010 vise ord fra Tore - men jeg tror ikke du behøver være bange for rust på stellet, for det er alustel på en F4

  • #3   3. jun 2010 min havde ingen skavanker, men den havde også kun kørt 18000. Hvis prisen skal handles, så sig at et service med følgene ting koster : kædekit,dæk,olie+filter , luftfilter , ventiljust,kabjust, bremse-skive,klods,væske. osv... hvis ikke alt spiller så skal prisen ned ellers hænger du bare på udgifterne til service efter købet.

  • #4   3. jun 2010 Køb for satan, den spiller bare:D Min fejlede absolut intet da jeg fik den sidste år. har kun fået lavet de ting der står i bogen der skal laves. Min havde gået 19xxx da jeg fik den. Den er nu på 38xxx og fejler stadig intet.
    Det eneste der blev skiftet sidste gang ved service udover væsker var vidst nogle hjul lejre og kædekit. Men det er jo bare almindelig slitage.


  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #5   3. jun 2010 Tak for indspark - sælger har lige ringet og lade mig vide at cyklen er røget til anden side. Jeg skulle have kigget den imorgen formiddag.. Fokking lård.. Hvis nogen falder over en super-sweet deal på en F4 vil jeg gerne vide det..

  • #6   3. jun 2010 Der er vidst et par stykker til salg her.. Mener at have set en til 65k, hvilket jeg vil betegne som en god deal.. jeg hentede min i tyskland for 27k, men da afgift var betalt var total pris oppe i 63k.

Kommentér på:
CBR F4 brugtkøb - gode tips?

Annonce