{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

Endelig ægte MC´ist {{forumTopicSubject}}

Jeps... så fik jeg det prøvet...

Kom ned at ligge med dyret foran stark i bjerringbro.

Søndag d. 16/5 kommer jeg kørende i skod regnvejr på vej til silkeborg. Kører super i regnvejr på mine nye bridgestone bt016 som har kørt ca. 700 km på daværende tidspunkt.

Ingen problemer med vejgreb pga. regn. Kører som en drøm og glæder mig til turen snart er ovre.

Da jeg så kører ud af rundkørslen mod kongensbro kommer jeg godt 10m væk fra den da cyklen skrider ud til venstre side. Den får vejgreb igen og slynger sig fremad med mig. Jeg bliver slynget af cyklen og kurer ved siden af den i en god 15-20m.

Efterfølgende stopper der 3 biler med bilister som stiger ud for at kontrollere jeg er ok. (Tak for det hvis du er en af dem som læser nu) Hjælper med at rejse cyklen og spørger om jeg skal bruge yderligere hjælp.

Da jeg så står og venter på autohjælpen kigger jeg på vejen og opdager et oliespor på ca. 150-200 meter lang og en bredde på 35-40cm. (Tak fordi du meldte det hvis det var dig som spildte det så jeg slipper for min selvrisiko ) HVIS du havde meldt det... #¤%#¤$ så der røg sommerferien...

Nå men cyklen er nu vurderet og skadet for 40k. 5 trykkede ribben blev det til på mig. Slitage på tøjet, hjelmen, støvler og regnsættet jeg havde over min køredragt var splittet i atomer.

Men nu kan jeg så endelig kalde mig ægte mc´ist


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig ægte MC´ist
Kommentér på:
Endelig ægte MC´ist

Annonce