1.469 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Kan man leje en MC nogle steder? Kan man leje en MC nogle steder?

Hey MCG.!

Om et par ugers tid ca skulle jeg gerne have stort mc kort, og planen har været at holde det skjult for min mor da hun syntes det er en dum ide som mødre nu syntes, men min bil er desværre ikke solgt endnu, så derfor har jeg ikke fået købt en mc, er der nogle steder på lolland falster man kan leje mc'ere eller sydsjælland?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan man leje en MC nogle steder?
  • #2   4. jun 2010 Hvor er det henne? evt pris og nummer.

• #3   4. jun 2010 (link fjernet)
    men det er på fyn

• #5   4. jun 2010 frankiesmc.dk

• #6   4. jun 2010 hvornår vil du fortælle mor du kører MC, når du bliver 30 eller hvis det skulle gå galt

kom ind i kampen

• #7   4. jun 2010 Hallo smarte M D

Det er sku ikke fordi jeg er bange for hende, det var ligesom for at lave en overraskelse ud af det, det er lidt sjovere at komme på en mc end bare at vise pappet hvor det står.

• #8   4. jun 2010 nååååååååååå ondskyld smarte Anders, det fremgik jo tydeligt og klart

• #9   4. jun 2010 Det er muligt det ikke gjorde, men det var sku da fandes til kommentar at komme med.

• #10   4. jun 2010 Nok bare fordi jeg synes det er en underlig holdning at have, ikke at fortælle sin familie den slags, tror hellere din mor vil vide du vil køre MC og leve med det, end at finde ud af det hvis du skulle være så uheldig at tage en røvtur en dag

men det skal være en overraskelse, og håber da hun bliver glad for den

• #11   4. jun 2010 Der er nok et par stykker der skal tidligt i seng der var?

• #12   4. jun 2010 Jeg skal i seng nu

• #13   4. jun 2010 Der gik sgu lang tid før jeg fortalte mine forældre det selvom jeg havde kort Og motorcykel... men det var fordi jeg havde set hvor stille og bange min mor altid blev når min bror kørte hjem på kværn...!

Nogle gange handler det ikke om at være bange men for at skulle bringe en nyhed man ved vil blive modtaget fordi den person der hører den frygter for dit liv!

Anyway, tag dig ikke at M D. Han er bare en forum troll der ind imellem kommer med ligegyldige indlæg, omtrent ligeså ligegyldig som hans profil tekst og mangel på oprettelse af mc, hvis han overhovedet har en. Måske har han i virkeligheden bare en profil herinde for at føle han også kan være med!

• #14   4. jun 2010 HEHEHE Anders L og M D

• #15   4. jun 2010 av for den Kristian den sved, du må være synsk med din indsigt og viden. og ingen oprettet MC snøøft, så ved man jo ingenting overhovedet

Godt vi har sådan nogen guttermænd som dig med oprettet cykel og hele svineriet, vil du være ven så jeg er lidt mere med i det hele.

Men jeg mener stadig det er hykleri at man er gammel nok til at køre MC men ikke tør fortæller sin mor det, egentlig synes jeg det er moralsk forkert. men det må blive jeres sag dengser

• #16   5. jun 2010 >M D - Hyklerisk og moralsk forkert ligefrem ?.....dengser ? teheh

Nu skal jeg i seng.

• #17   5. jun 2010 Jeg tog kørekort til mc sammen med min mor

• #18   5. jun 2010 Steffen J: fedt... Det var nu mere overraskelsen i at komme trillende på en kværn der kunne være sjovt, for er da ikke bange for at fortælle hende det. Syntes bare det er sjovt at holde det hemmeligt og så komme hjem på en MC.

• #19   5. jun 2010 >Anders L - Ja det er da noget af en overraskelse. Måske tror hun du er blevet værget af Hells Angels smiley

Men husk at du er hyklerisk og har dårlig moral ! smiley

Held og lykke med køreprøven.

• #20   5. jun 2010 Det har da ikke noget at gøre med at være bange. Det har noget at gøre med, at nogle mennesker slet ikke kan håndtere den situation. Jeg havde to venner, som tog kort sammen, og de havde begge mødre, som var skrækslagne for motorcykler.

Den ene fortalte sin mor det, og hun gik helt ned, begyndte at spise en masser piller og begik selvmord efterfølgende. Den anden sagde ingenting, kørte i fem år uden der skete ham noget alvorligt, hvorefter han ikke gad mere og solgte sin motorcykel. Hans mor fandt aldrig ud af det, og hun har det stadig fint.

P.S. Ovenstående er fri fantasi, men nogle mennesker kan bare ikke håndtere virkeligheden. Så er det jo op til den enkelte, om man vil fortælle folk det med det samme eller hellere vil lade dem håndtere det, hvis der en dag skulle ske et uheld. Den beslutning bør vi andre nok ikke blande os i. smiley

P.P.S. Mine forældre siger ikke noget til, jeg kører motorcykel, da jeg er en voksen mand, men jeg ved, de er bekymrede for mig, og derfor ville jeg nogle gange ønske, at jeg aldrig havde fortalt dem det.

Kommentér på:
Kan man leje en MC nogle steder?

Annonce