{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.457 visninger | Oprettet:

Sædeskum som det på baneracere {{forumTopicSubject}}

Jeg har luret lidt på det sædeskum som nogle baneracere kører med. Altså for mig ligner det det bare en rimelig tynd plade der bare er skåret til. Er det korrekt? Og hvad hedder det skum egentlig og hvor kan det købes? Skal ha lavet et super enkelt sæde.
Og hvis det kan købes i forskellige tykkelser, så er det selvfølgelig perfekt.

Tillægsspørgsmål: Suger den slags skum vand? Eller kan jeg godt lade maskinen stå ude i regnen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sædeskum som det på baneracere
  • #2   5. jun 2010 Tror mine søgeord gjorde det lidt for kringlet at finde. smiley Takker. Det vil jeg lure lidt på.

Kan det passe det er neopren? Eller er neopren bare een type skum til den slags?

• #3   5. jun 2010 neopren er det materiale som fx våddragter er lavet af smiley

• #4   5. jun 2010 Jeps. I know. Har selv en våddragt....og et par frække waders i neopren smiley
    Så bare nogle sæder der var lavet i neopren. Men det er nok nogle færdiglavede, til bestemte modeller. Hvor det andet skum ser ud til at være lidt lettere at forme og skære til smiley Men vil se om jeg ikke kan finde noget på godt og vel en tomme i tykkelsen. Det er nemlig ikke til en baneged. Så kan jeg få lidt mere komfort, tager jeg det med.

• #5   5. jun 2010 På min baneracer er det bare et liggeunderlag der er skåret til smiley

• #6   5. jun 2010 du kan også gå i et supermarked eller sportsbutik.. samme materiale men her købes det som fitness-måtte eller legeunderlag.. så får du ca 1 kvm for en 100 lap... det suger ikke vand, så lad du bare geden stå ude i regnen.. kører selv med en "fitness-måtte" på bane-geden.

• #7   5. jun 2010 Ahh ja. Liggeunderlag eller fitnessmåtte.... Den tænkte jeg sgu ikke på. Det er da enkelt. Og ja, pisse billigt! smiley Så er der sgu da også råd til at fucke op et par gange.

Skal det bare have en gang spraylim? Tænker det skal sættes på en aluplade, eller lign.

• #8   17. jun 2013 Hej Claus. Fik du det til at sidde fast med spraylim?

• #9   31. jan 2014 du bør nok vælge en 1,2-1.5mm aluplade hvis det er. Da ens sæde er en ret så vigtig bærende del.
    !!! Husk Alu er et svært metal at bruge, så hvis du skal til at bukke det så buk rigtigt første gang!!! Hvis du bukker for skarpt et buk og vil rette det ud kan metallet knække..

Skal selv igang med et "springer solo sæde" til en bobber. Der vælger jeg at bruge en stålplade som sæde, men det er jo også forsi den skal "svæge" på et par fjedre.

Kommentér på:
Sædeskum som det på baneracere

Annonce