1.029 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Hva skal man købe 1 gang.. Hva skal man købe 1 gang..

Hejsa

er der nogle der kan sige mig hvad man skal starte med som 1 gangs kører..

skal det være en 250cc for og få lidt erfaring eller bliver det hurtigt for kedeligt eller skal man starte med 400/500/600 cc ..

og hva for nogle modeller får man mest for pengene..

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva skal man købe 1 gang..
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.725
    #1   7. jun 2010 Hvor gammel er du, hvad har du af erfaring, hvor meget ancennitet har du at tage med, og hvad må det koste?

• #2   7. jun 2010 Du kunne jo spytte ud med, hvilken kørestil/cykel der tiltaler dig..??
    Der er jo forskelligt.. c",)

Personligt startede jeg på en 7½'er.. Meen det er jo også en del år siden.. Inden der var noget som hed "drosling" mv..

/Rass

• #3   7. jun 2010 Altså jeg kan kun tale af personlig erfaring, og der her jeg været rigtig glad for min GS 500, men det er selvfølgelig en smagssag smiley

• #4   7. jun 2010 jeg er 29 og har ikke noget erfaring...

om det skal være med kåbe eller chopper gør ikke mig det store lige pt.. ved bare jeg har rigtig meget respekt for disse maskiner og at det ikke skal være en sindsyg maskine som den første.

• #5   7. jun 2010 jeg er startet på min cbr 400 og synes allerede den er begyndt at være kedelig, så start i hvert fald ikke på mindre end det

• #6   7. jun 2010 Matin p

var også sådan en jeg tog kort på og den kørte såmænd fint nok..

• #7   7. jun 2010 Mindst 400ccm hvis det er en racer, mindst 600ccm hvis det er en cruiser, touring osv

• #8   7. jun 2010 suzuki savage 650cmm, sjov maskine. Jeg startede med en gs500 og den blev mig for kedelig, og jeg købte en savage, og den har jeg endnu

• #9   7. jun 2010 Kik forbi min, fin begynder maskine.

• #10   7. jun 2010 køb min gsxr.. det er sku en fin maskine.. den kan du få for 33 kilo.. men den skal synes ved ejerskift.. der lige kommet ny bagbremse på, for den var slidt.. alt virker og den køre skide godt.. jeg vil ha mig en fighter istedet for..

• jens r
    jens r Tilmeldt:
    mar 2009

Følger: 1 Svar: 155
    #11   7. jun 2010 I betragtning af at, du intet aner om, hvad du kunne tænke dig er der kun en vej vist, du må ud og prøve forskellige mcer.
    Der er ingen her på galleriet, der kan fortælle dig, hvad der er bedst for netop dig! Tag ud til forhandlerne, de har masser af brugte modeller de hellere end gerne lader dig prøve i håb om at du vil købe!

mvh. Jens

• #12   7. jun 2010 hej har en zx636 hvis det var noget,det er en fin begynder mc

• #13   7. jun 2010 Michael F: Det er lidt svært at rådgive om før man ved hvilket prisleje vi ca snakker om ?

Jeg startede på en Suzuki GS500 som jeg synes er en super begyndermaskine. Den løber ikke af med dig men der er stadig lidt "riv" i den - især når man er nybegynder. Forsikringen er til at overse og finder du en med kåbe så ligner den jo næsten "en lille racer".

Men igen: Har du evt bil du kan trække noget ancennitet med fra og hvad vil du ca ofre ? Det betyder en del for hvad der passer til dig.
    Husk du også skal bruge en ca 10.000 til tøj/hjælm/handsker/støvler mv. hvis du ikke har noget i forvejen.

• #14   7. jun 2010 René A
    ja har haft bil i ca 10 år og ja tøj og alt det koster jo også en del men der havde jeg overvejet noget af det på brugtmarkedet

• #15   7. jun 2010 En gs 500 e eller f er udemærket, den stiller de fleste tilfredse det første år.... min kone har hendes billigt til salg, kun kørt 5000 km det er en gs500f model til ca 30000

• #16   7. jun 2010 Michael F: Ok - du kan sagten købe brugt udstyr - hjælm vil jeg dog personlig ikke købe brugt - en gang tabt hårdt på jorden og så kan den være 0 værd uden du kan se det.

Men hvor meget har du ca du kan bruge på biken ?

• #17   7. jun 2010 kig evt på en XJ 600 - de har lidt af begge verdener (synes jeg...)

• #18   7. jun 2010 René A
    nej hjelm har jeg også. hva jeg vil gi for en mc er lidt svært og sige men et sted mellem 15 og 35 vil jeg tro.

• #19   7. jun 2010 Hvis du godt kan lide race, men stadig vil starte fornuftigt så kig efter, hondas vfr 400 og kawa's zxr 400, rigtig fine begynder maskiner. Har selv kørt rvf400 og kan kun tale godt om den :P. Men vfr'erne er nok nærmere din prisklasse. Held og lykke og skynd dig lidt at få købt noget, mens sæsonen stadig er i gang smiley

• #20   7. jun 2010 start på en 1000cc. det har jeg gjort. det eneste du skal, er at have respekt for svinet. hvorfor bruge en masse penge på at skifte mc hele tiden. bare HUSK at du bliver ikke verdensmester på 2 dage smiley

• #21   7. jun 2010 michael F:
    Jeg vil holde fast i mit første bud med en Suzuki GS500 så - nok mest fordi jeg har personlig erfaring med den og den falder inden for din prisramme. Den er ikke til at slide op så finder du en med lidt km på tælleren behøver det ikke betyde alverden. Generelt synes jeg du får meget mc for pengene her.

Jeg kender ikke Jesper M og ved slet ikke noget om den bike han har til salg men det var da et godt bud i mine øre. Du kunne jo tage en prøvetur og hvis udgangspunktet er 30.000 kan du jo nok presse den lidt i pris...Undskyld Jesper....

Når du står og vakler lidt mellem en shopper og kåbe og har respekt for farten så synes jeg ikke en 1000 er noget du skal kigge på....

• #22   7. jun 2010 takker for alles input

• #23   7. jun 2010 rene a: prisen er ca 35000 siger hun og så prutter vi derfra, den er knivskarp, bare man ikke er to meter som mig'

• Johnny A
    Johnny A Tilmeldt:
    feb 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2
    #24   8. jun 2010 Hej Michael. Se denne, det er en superfed begyndercykel, hvor du får meget for pengene. Den har jeg tilfældigvis til salg, se link: http://www.dba.dk/honda-cbr-400-rr-fireblade/id-66706723/
    Mvh. Johnny

• #25   8. jun 2010 Johnny A..

rigtig lækker cykel men desværre lidt over mit budget..

Kommentér på:
Hva skal man købe 1 gang..

Annonce