{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
841 visninger | Oprettet:

kan dæk blive for gamle {{forumTopicSubject}}

hej mcg

nu kører jeg ikke så mange km om året, så jeg ville hører om holdbarheden på dækkene bliver ringere med tiden i dette tilfælde 2,5år, og hvad der sker med dem hvis de bliver "for gamle" skal lige siges at cyklen altid står tørt og på løftere

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan dæk blive for gamle
  • #1   7. jun 2010 ja dæk kan blive for gamle, men 2.5 år ser jeg ikke som et problem.

• #2   7. jun 2010 men ved 5 år ville jeg være meget kritisk , over for mine dæk,

• #3   7. jun 2010 2.5 år er intet problem et tørt sted, og når de ikk bliver belastet på samme punkt i længere tid..

Man ser mange dæk der er over 4år der begynder at blive møre, det nå endelig ikk komme dertil!

• #4   7. jun 2010 opbevaret korrekt (tørt, mørkt og ca stuetemp) er 2 1/2 år gamle intet problem, ligeledes skulle 5 år heller ikke være noget større problem, men så skal det heller ik' blive til mer end det.
    Har netop kigget på et sæt BS fra 258 (uge 25 1998) og de så såmændt fine ud, selvf. skal de skiftes nu, men og køre en lille tur uden ambitioner om knæet i asfalten ville de sagtens ha klaret og mer til.
    Så 2 1/2 år - ingen problem !

• #6   7. jun 2010 kik på dine dæk, er der spor af mørhed, væk med dem.... ELLERS er de "sikkert" fine nok!!

Jeg ville også lige snurre dem rundt på løfterne, så jeg kunne se efter om de skulle have mistet form!

• #7   7. jun 2010 jeg har lige skiftet på min golf 4. har købt den af en ældre herre, som ikke fik kørt så meget. og dækkenes mønster var som NYT, slet ikke slidt. men de var møre og bare små revner mange steder. de er fra 2004 eller 2005. kan ikke lige huske det.

• #8   10. jun 2010 Ja, dæk kan bestemt blive for gamle. Lad være med at spare pengene lige på det punkt.. det kan blive meget dyrere i sidste ende smiley

Kommentér på:
kan dæk blive for gamle

Annonce