Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Yamaha Xvs 650 Dragstar
  • #1   10. jun 2010 Det er noget HELT andet end ER6 eren.

Specielt Dragstar 650 er en skøn og smuk maskine og ganske velkørende. Det er en af de cruisere, der er lettest at ændre med udstyr, men den er efter min mening underpowered, selv i betragtning af at det er en cruiser

• #2   10. jun 2010 En fantastisk cruiser/chopper(i nogle tilfælde shopper). Har været virkelig glad for min.

Jeg kørte bestemt ikke pænt eller langsomt, og det eneste tidspunkt jeg manglede "power" var på motorvejen. Men der havde en kur nok hjulpet..... :0)

Styrevenlig, nem at lave, nem at gejle. Og hvis du får en, der kan finde ud af det, til at omdyse den med K&N filter og åbne potter, får du lige de sidste krafter...

• Claus H
    Claus H Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   10. jun 2010 søger varmeskjold til raask udstødningsanæg på bagerste udstødning, den skal sidde på den 90 graders bøjning. Hvor eller hvem fremstiller disse. Raask gør ikke selv. ?

• #4   10. jun 2010 Det lyder godt. Men det med 1100'eren må blive på et senere tidspunkt. Der er trods alt en rimelig stor forskel i prisen på de to.

Men tak for svarene.

• #5   10. jun 2010 min 1100 er til salg , smiley du skal tage en 1100 , 650 halter bagefter op ad bakke med en bagpå. der er så meget mere power i en 1100

• Bo M
    Bo M Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 32
    #6   15. nov 2013 Men en 1100 er vel også 20-30 kg tungere. Men det mærker man måske ikke i køreegenskaber/håndtering ? Og hvad med benzinforbruget ?

Kommentér på:
Erfaringer med Yamaha Xvs 650 Dragstar

Annonce