1.154 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

tyverier i hvidovre og omegn tyverier i hvidovre og omegn

hvis du skulle være så heldig at bo i hvidovre og omegn, vil jeg på det kraftigste råde til at låse din cykkel ordentligt fast.
min dragstar blev natten til fredag stjålet i avedøre havneby og heldigvis fundet igen ved starndparken i brøndby. samme aften opdager jeg en knægt på 16-18 år uden hjelm på en gammel v-max hvilken han tydeligvis ikke passede til. jeg ringede til politiet og det viste sig at denne også var stjålet. heldigvis for ejeren (bosiddende på østerbro) fandt jeg den parkeret her til morgen også i avedøre havneby. så pas rigtig godt på de behandler bestemt ikke din cykel ret pænt og de har ikke helt forstået hvad der er dit og mit..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyverier i hvidovre og omegn
  • #1   12. jun 2010 hovsa - det koster sgu en brækket næse det der knægt, vidste du ik det??? smiley

• #2   12. jun 2010 Hmm, bor selv i området smiley tak for update.... han bliver nu nok overrasket, når allarmen går, og hunden regner jeg med kan løbe hurtigere end ham. OG startspæren forhindrer en start smiley

• #3   12. jun 2010 Godt jeg bor et ordentligt sted

• #4   13. jun 2010 Jeg bor lidt derfra, men måske skulle jeg gå ud efter nøglen og låse cyklen.

• #5   13. jun 2010 Ak ak ak...

• #6   13. jun 2010 Der er et ordsprog som hedder:
    Fingerne væk eller næsen siger knæk smiley

• #7   13. jun 2010 Kunne være jeg skulle kigge forbi avedøre havn!! Fik stjålet min gamle Fiar Uno 1,4 i går i Valby!!! Grrrrrrr

• #8   13. jun 2010 Fiat:-)

• steffan p
    steffan p Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 29
    #9   13. jun 2010 hvilken hud farve havde ham knægten

• #10   13. jun 2010 Rasmus, altid et godt sted at starte!

• #11   13. jun 2010 Hvis jeres motorcykel bliver stjålet, vil I så ikke nok være søde at skrive, hvordan den var sikret? Så overvejer folk måske at opgradere deres sikkerhed, hvis de har noget i samme stil.

• #12   13. jun 2010 ja næsen burde sige knæk. men min kat kunne ikke fange ham. det var en indvandre der kørte på den vmax.
    og jo min stod med skive låsforan og ratlås under et regnslag.

siger bestemt ikke at jeg ikke ville ha krøllet ham på midten hvis jeg havde fanget ham, men fik desværre ikke fingrende i ham, og det jo trods alt ikke verdens billigste selvresiko der er på en kværn.
    hvad man vil gøre er man selv herre over, men en god lås er en rigtig god start

• #14   13. jun 2010 det er plagsomt som folk har svært ved at kende forskel på dit og mit.

Nu er jeg et rummeligt menneske, så jeg mener bestemt, at vi må respektere de kulturforskelle der er opstået, nu hvor folk med anden kultur er kommet til vores land.

Så, lad os straffe dem efter deres hjemlandes love = Af med en hånd, hvis man bliver snuppet for tyveri.

desværre er det jo sådan, at en del af de tyvagtige ikke er af fremmed herkomst og kultur ... suk ... men hvad, hvis vi kan spise kebab og pizza, så kan vi vel også hugge hånden af danske tyve !?

• #15   13. jun 2010 "min stod med skive låsforan og ratlås under et regnslag."

Ved du, hvordan de har stjålet den? Er låsene boret op eller er den kørt væk i en varevogn?

• #16   13. jun 2010 skivelåsen var væk og ingen tændingslås heller. de har kortsluttet den eller haft deres egen tændingslås. og ja det er sørgeligt det skal være sådan. navnlig fordi størstedelen af de invandre der bor i danmark faktisk gør en indsats for at blive bedre. men dem der så er tilbage fucker op i alt og ja de er værre end nogen sinde før. det død ærgeligt at det hele generelt udvikler sig til de her amerikanske terror tilstande.. hvad fuck skete der for vikinger osv. nu har vi en regering uden rygrad som ligger i skyggen af de store og som kun spørger hvor øjt de skal hoppe hvis de bliver bedt om at hoppe. er træt af det pis. træt af man ikke kan have sige ting i fred og endnu mere træt af de perler der forsøgte at ødelægge den her sesson for mig.

håber bare dette indlæg for alle til at være ekstra opmærksomme og ikke tøve med at melde dem til politiet, det bedste der kan ske er da trods alt at de kører sig selv ihjel skulle dette ikke være tilfældet så i det mindste blive snuppet.

• #17   13. jun 2010 Kristoffer H - På landet kan alle forsvinde, det kræver bare en svinefarm og en ajlebeholder.... De synes det er så lækkert .-)

Alle: Jeg kan varmt anbefale Almax immobiliser III med jordanker.
    Kæden er lidt tung at transportere, men jeg føler mig ihvertfald helt tryk når "solsorten" bliver tøjret til en lygtepæl - og så er det ligemeget om det er Nørrebro eller Aalborg.

• #18   13. jun 2010 Tak for info!!

• #19   13. jun 2010 heldigt jeg har fået garage til dyret !
    sparker næsen ind i kraniet hvis en spasseridiot bare rør min mc!

• #20   14. jun 2010 Kan varmt anbefale en Almax serie 3 eller 4 med en Squire SC65 lås rundt om en lygtepæl. Alt andet er naivt i vor dage. Og brug en skivebremselås med indbygget alarm, som også kan bruges, når man er på farten. Dens hylden kan blive redningen.
    Ville ønske, at jeg havde det udstyr, da min egen maskine blev stjålet fra min baggård.

Kommentér på:
tyverier i hvidovre og omegn

Annonce