856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Pris på yamaha xj600 div. Pris på yamaha xj600 div.

Hvad skal sådan en ca koste med afgift? Ved godt det er lidt svært at generalisere, men hvis nogen har et godt bud, ville det være lækkert..

97 model, som har gået 37.xxx km
Meget pæn, og med sidetasker og topbox.

Har kigget lidt på dba.dk og kommet frem til at de billigeste er omkring ca. 30.000++

Jeg går nemlig og overvejer at købe sådan en da jeg har fået et rigtig godt tilbud. Nemlig 15k med afgift

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle bord 300 kr.
  • Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Throw trash 750 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på yamaha xj600 div.
  • #1   15. jun 2010 jhvis du kan få den for 15 med afgift er det da bare at købe. hehe. jeg ved ikke hvad prisen er for en 97er. men har set flere der er ældre står til noget mere.

• #2   15. jun 2010 Ja, præcis smiley
    Det er ikke ligefrem min yndlings cykel, men man kan jo dårligt sige nej til sådan et tilbud vel? smiley
    Og nu da jeg er nybegynder, så er det vel en okay cykel at starte ud på..

• #3   15. jun 2010 ja den er da ikke helt skift at starte på. rigeligt med kræfter og i fin kvalitet. så bre kæb den. du kan dårligt tabe penge på den hvis du bliver træt af den.

• #4   15. jun 2010 15 kilo lyder meget meget billigt og specielt hvis det er med afgift. Har du set cyklen og evt. prøvekørt den.
    Har den en smadret motor begynder det lige pludselig at koste knapper og måske ikke så billigt alligevel.
    Men hvis den er i orden og kører godt, så er det frem med læderet og op med de 15 kilo.
    Held og lykke til.
    Ps der kommer vel billeder op af den ?

• #5   15. jun 2010 Kristian, den burde være i orden. Det er min fars arbejdskollega, så han ville vel nok fortælle hvis der var noget helt galt..
    Men den kørte meget godt og så rigtig fin ud. Den har kørt under 1000km de sidste 2 sæsoner, så den trænger nok til at komme ud og blive blæst lidt igennem.
    Synes den gik lidt ujævnt i tomgang og måske lidt for højt.. Hvis det ikke går i sig selv, efter en ordenlig tur, så kan det vel orndes med lidt justering og rengøring.

Og ja, selvfølgelig kommer der billeder op smiley

• #6   15. jun 2010 Jeg ville springe på med det samme uden nogen betænkninger.
    Held og lykke til med din kommende XJ600

• #7   15. jun 2010 bare det var mig der havde fået det tilbud. smiley det er virkelig virkelig billigt.

• #8   15. jun 2010 Ja, jeg har også sagt ja til den smiley
    Din ser rigtig ud! hvad måtte du slippe for den?

• #9   15. jun 2010 jeg gav 25K for min. men husk på at min er en 93'er og havde 55K på klokken (har lidt mere nu)

en 97'er med mindre km vil du kunne tjene det dobbelte på, du vil sagtens kunne få +30.000 for den.
    hvis du altså ikke vælger og beholder den vel og mærke. det er en dejlig cykel. smiley

• #10   15. jun 2010 Alf, ja det tror jeg også smiley
    Men tror jeg kører 1 sæson på den i hvertfald.. så må vi se hvad det bliver til smiley

• #11   15. jun 2010 tror faktisk også godt at du sagtnes kan kører en sæson på den, og stadig sælge den for mere end de 15 du gav for den.
    er da fedt at få en MC en sæson og stadig tjene penge på at sælge den videre bagefter.

husk og oprette den. smiley

• #12   16. jun 2010 Ja det ku være fedt smiley

Jeps, skal nok oprette den når jeg får den. Får den først leveret 27 juni mener jeg det var smiley

• #13   16. jun 2010 Det var sku en god pris!!!
    Tillykke!

Kommentér på:
Pris på yamaha xj600 div.

Annonce