Nedlægning ;( + nye fodhvilere. Nedlægning ;( + nye fodhvilere.
Ja så skred forhjulet sku lige væk under mig, i en katastrofe opbremsning da jeg var på vej hjem fra job igår ;(. En doven billist, 3 vognlængder længere oppe, der ikke gad give tegn til at dreje i god tid resulterede i at hele bilkøen stoppede brat op. Griber forbremsen og der ligger jeg så, forhjulet forsvandt bare under mig, på tør asfalt 0o_.....surt show !
skete heldigvis ikke det store med hverken mig eller mc. Fik bremset den stort set helt ned, så der er kun meget overfladiske ridser på kåbe og udstødning, men tilgengæld knækkede min bremsepedal. Nu står jeg så her og tænker at når lortet alligevel skal skiftes, at jeg ligeså godt kan gå hele vejen og sætte et federe/pænere tilbagerykkersæt på. Da jeg ikke rigtigt kan finde noget på danske sider ( gerne links hvis i kender nogen), er jeg begyndt at kigge på udenlandske, men har indtil videre kun fundet amerikanske (gider ikke told og skidt) så hvis i har evt nogle engelske (UK) og tyske sider så gerne link, mit prb med de tyske er at jeg ikke ved hvad tilbagerykkersæt hedder ?
Til sidst kvalitet og pris hænger mange gange sammen, men da budgettet og prioritering ikke er så stor, så er forslag til billigere mærker , men hvor kvaliteten stadig er ok gerne velkomne
på forhånd tak, og fortsat god sommer.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.327
Så bliver jeg nok nødt til at være den første, der bemærker, at det til enhver tid er dit ansvar at holde nok afstand til den forankørende, at du kan nå at stoppe, hvis de forankørende AF EN ELLER ANDEN GRUND bremser.
Det kan godt være, at bilisten var en kæmpe idiot, men om han så bremsede for sjov, så bør du stadig sørge for at holde nok afstand til du kan stoppe sikkert.
Så jeg synes måske ikke, du skal være så hurtig til at skyde skylden på bilisten her.
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 343
Men i stedet for at diskutere dette så hold dig hellere til mine spørgsmål og hjælp mig med at finde nogen links til fodhvilere og eller oversæt tilbagerykkersæt til tysk
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.892
Altså, fussrast er det tyske ord for fodhvilere, rizoma har lavet noget meget dyre, som er pæne.
mar 2006
Tore: tak for oversætning, og tak for historien, så kan jeg trøste mig ved at jeg ikke er alene om sådan en tur
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 14 MC-er: 4 Emner: 196 Svar: 1.090
Godt der ikke skete noget med dig. Vil da mene at det er det rigtige tidspunkt at skifte til noget federe - håber du finder noget spændende at sætte på.
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 11 Svar: 157
Tjek lightech www.mc-topgear.dk... de er super fede til billigere penge end andre komplette sæt.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 97 Svar: 1.327
mar 2006
Carsten T . tak for link tjekker det ud .
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.773
Jeg har lige fået nye bremser på min, så kørte rundt og legede lidt, så mødte jeg noget gammelt indtøret olie, vupti så skred forhjulet, men skyndte mig at give slip så væltede ikke
Jeg vil sq også gerne have ABS, men har ikke råd til en ny cykle, og gider ikke skifte til en touring for at få det, så man må prøve at lære at undgå blokeringer.
http://shop.ebay.co.uk/?_from=R40&_trksid=p3907.m570.l1313&_nkw=sv1000+rearsets&_sacat=See-All-Categories <- Der er lidt reservedele
feb 2010
Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 474
Men fuck da den bremsepedal, du bruger den jo ikke alligevel........ c",)
Nedlægning ;( + nye fodhvilere.