1.434 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Motorrenovering Hvem og hvor ? Motorrenovering Hvem og hvor ?

Hej MC galleri , er der nogen herinde der ved hvor jeg kan få totalrenoveret min gamle Kawasaki z400 motor henne? Det skal helst være på sjælland/østdanmark og det skal være en der gør et godt stykke arbejde.
På forhånd tak :0)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorrenovering Hvem og hvor ?
  • #1   25. jun 2010 HVAD er total renovering for dig??
    før man er klar over hvad der skal laves, er det lidt svært at sige smiley

• #2   25. jun 2010 Hej hasse igen.prøv at spørg om prisen inden du aflevere motor,jeg gætter på det koster ca 8000 kr at få boret + nye stempler-nye ventiler-lidt knastkæde rep+ paksæt/dåser
    .så skal du selv lave motor pæn-glasblæse + polere.
    der er noget der enigma i kbh eller sådan noget der laver motorer men der skal du selv skille og samle motor.
    jeg har endelig solgt den sidste 400 med extra motor og dele for 1500 kr.Jeg havde ellers troet at jeg nemt kunne sælge sådan en for 5000 kr men det kan de ikke koste for tiden.
    mvh karl k

• #3   25. jun 2010 Ingana Cylinderservice.
    Og hvis du ikke selv vil skille motoren ad, så på et værksted, men så bliver det dyrt i timer.

• #4   26. jun 2010 Okay :0) ja selve motoren kan jeg sagtens selv skille og samle, det er bare gearkassen jeg ikke er helt tryg ved selv at skulle skille og samle, jeg ville nemlig gerne have gennemgået gearkassen også og udmålt spillerum osv.

Kommentér på:
Motorrenovering Hvem og hvor ?

Annonce