Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pulverlakering af udstødning
  • #2   26. jun 2010 mojn problemet er at pulver lak ik kan holde til så mange varme grader eller det er min pulver man har sagt

hvis det sku virke skulle man have en karamisk lak inde i røret så selv røret ikke bliver så varmt

• #3   26. jun 2010 pulverlakering hærdes normalt ved ca 300 grader celcius. 400-450 grader begynder lakken at boble og koge. Og udstødninger ligger normalt over 400 grader. smiley

• #5   26. jun 2010 Normal pulverlak som til facader, vinduer eller møbler hærder ved 180-210 grader. Hvis det får for meget varme for længe ødelægges lakken.
    Man kan få speciel lak der kan holde. Lige hvordan har jeg ikke noget erfaring med.

• #6   27. jun 2010 De tal jeg kom med er naturligvis for hærdning på metal smiley

Angående varmebestandig pulverlak så koster det normalt spidsen af en jetjager. Og det er meget få der kan male dette da det kræver en ovn der kan varme nok op til det hærder smiley

• #7   27. jun 2010 jeg kender en som har sin egen firma med pulverlakering. Der har han pulverlak som kan holde på udstødninger. Det er en anden type pulver end de bruger normalt.

Kommentér på:
Pulverlakering af udstødning

Annonce