{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.402 visninger | Oprettet:

hjælp til internet-handel/Betaling {{forumTopicSubject}}

Hej MCG

Jeg har over en tysk hjemme side ( www.bikeparts-and-more.de) bestil lidt til min racer og min bestilling gik igennem og blev godkendt.

Men blev ikke bedt om at skrive kontonr eller noget ved bestillingen.

Men fik denne en mail hvor dette stod :

Hvis du har spørgsmål om denne ordre, bedes du kontakte os via e-mail: bikeparts-and-more@t-online.de Bemærk venligst, at dette er en automatisk sendes e-mail, du modtager, fordi en ordre blev gennemført med denne e-mail-adresse i vores online shop. For forudbetaling, skal du overføre den skyldige beløb på kontoen: Petra Kordes, Sparkasse Holstein West, KTNR: 33096984, Sort kode: 22250020Unser Shop på nettet: Du (link fjernet)-and-moreWiderrufsbelehrung/Widerrufsrecht din kontrakt inden for 14 til dage uden at give en skriftlig begrundelse (f.eks brev, fax, e-mail) eller - hvis varerne før deadline - ved at returnere varen. Den frist begynder efter modtagelsen af denne meddelelse skriftligt, men ikke før modtagelsen af varerne af modtageren (i tilfælde af tilbagevendende leverancer af tilsvarende varer ikke før modtagelsen af den første dellevering) og heller ikke opfylde vores forpligtelser i henhold til artikel 246 § 2 i forbindelse med § 1 Abs . EGBGB 1 og 2 samt vores forpligtelser i henhold til § 312e stk 1 punktum 1 BGB, sammenholdt med artikel 246 § 3 EGBGB. Tilbagekaldelsen frist er tilstrækkelig til at sende tilbagekaldelse eller ting. Tilbagekaldelsen skal sendes til:

Fårstår ikke hvordan jeg skal betale..

Nogen som kan give mig svar ?

På forhånd tak...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til internet-handel/Betaling
Kommentér på:
hjælp til internet-handel/Betaling

Annonce