knast kæde og strammer knast kæde og strammer
min cbr 1000f fra 87 snakker, jeg er ret overbevist om at det er knastkædestrammeren som er et problem ved CBR
min svoger har lovet at hjælpe og vi har sammen kikket lidt i haynes, og fundet ud af at . er det kun strammer man skal skifte så skal motoren ikke ud .. men skal man også skifte knastkæden så skal motoren ud , det er som sådan ikke et problem men.
det vi hurtig fandt ud at var at spørge folk herinde som har skftet den slags før .. jeg vil gerne undgå at skille motoren ad, hvis det 19 / 20 gange , er nok at skifte strammeren , det koster også flere penge og tager noget mere tid hvis motoren skal ud ..
Jeg håber på nogle rigtig gode svar hvad i har været udsat for , dyret skal laves engang i næste uge
Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
Kender du de to tal, er det nemt nok at svare på.
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 497 Svar: 11.679
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 255
tak tak -- kom gerne med flere råd osv
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 49 Svar: 576
sep 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 85 Svar: 255
Men jeg vil efter råd og vejledning ikke fortage mig noget andet end at justere balanceakslen , hvilket kan gøres nemt , jeg har ikke så meget forstand på cykler endnu, men har i dag fået at vide at den lyder godt og jeg ingen grund har til panik ..
hvis det stadig genere mig skifter jeg det til vinter
okt 2007
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 18 Svar: 488
Man bør vel egentlig heller ikke skifte tændrør og olie, da det jo heller ikke holder evigt. Man skifter vel normalt tændrør og olie pr. 10.000km og så kan man jo egentlig bare lade disse dele blive i motoren( da intet jo holder evigt) Køb og monter i stedet en ny motor incl. disse stumper, og så er man jo også mere sikker på at det hele virker, da alt er nyt.
Det er jo egentlig også noget pis at man er nødt til at tanken cyklen- det holder jo heller ikke evigt..............
knast kæde og strammer