677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

GARANTI GARANTI

Jeg har for nu en måned siden købt min GT 650 Naked, og sprit ny fra forhandler, første service er klaret men. Igår ved ca. 16,00 tiden på motorvejen mod kolding gik den ud samt der stod ud med benzin under tanken, ringer efter dansk auto hjælp og får den hjem. Jeg har kørt 138 km/t på 150 km. det skulle da ikke belaste den??

det som er sket som jeg ikke aner af hvad. dækker garantien ikke der???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GARANTI
  • #1   3. jul 2010 Det er vel bare endnu et eks på at folk har for travlt, når de udfører deres arbejde. De har sikker bare glemt at spænde en slange under tanken, som de her haft afmont. til det første service.

Og jo selvfølgelig skal garantien dække uden diskusion !

• #2   3. jul 2010 Nej, 138 km/t er ikke noget som belaster eller har indflydelse på en utæthed i brændstofsystemet

• #3   3. jul 2010 Det er bare ned til forhandleren, det skal han sgu ordne uden diskussion.

• #4   3. jul 2010 håber jeg :,( det skulle være vores weekend fri til sjælland. piv piv

• #5   3. jul 2010 Havde det været mig var den tank blevet lettet så snart jeg fik den hjem med autohjælpen !
    Det skulle ikke undre mig at det også er vist i instruktionsbogen hvordan tanken skal løftes for at kontrollere luftfilter el. skifte tændrør.
    Men du skal skal selvfølgelig ikke gå i gang med noget som du ikke er tryg ved !

• #6   3. jul 2010 jeg har haft tanken af min og de har helt sikkert glemt at sætte den klemme fast der sikker på en af slangerne eller også er den røget af. mega nemt at gøre selv hvis det er, men du skal da helt klart få dem der har lavet dit service, til at ordne din motorcykle klar igen og ren.

• #7   4. jul 2010 de skal bare hente den imorgen, og jeg har ikke fået nogen instrucktions bog ??? har dog kvitteringen på mc'en da jeg købte den

jeg er bare så ked, prisen for dansk auto hjælp kostede mig 5000 kr. for at kører 150 km hjem med dem..

Kommentér på:
GARANTI

Annonce