Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af trampolin 1.000 kr.
  • Jeg søger hjælp til diverse handyman opgaver. Det drejer sig speficikt om hjælp til ophæng af 5 x hylder, et spejl, to knager, et gardin og to Ivar IKEA skabe. 1.750 kr.
  • Installation af Husqvarna robotklipper med tråd 2.798 kr.
  • Opmontering 1.200 kr.
  • Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STJÅLET MC
  • #1   14. apr 2006 Nedtur. Håber du snart får den tilbage.

/Poul

• #2   14. apr 2006 håber jeg ikk.. håber han køre gal og bliver slået ihjel på den ham der har taget den.. kender ham nemlig godt det fucking blæste narko svin.. vil gerne ofre de 45.000 for hans død det er helt sikkert..!!

• #3   14. apr 2006 Nu igen,

De fordømte mennesker der ikke kan kende foreskel på dit og mit

politiet kan som sædvanlig intet gøre,,, de skulle findes af civilbefolkningen og kave en afklapsning til skræk og advarsel for andre "anderledes tænkene" så de ved hvilken konsekvenser det kan have og forhåbentlig stoppe deres asociale adfærd

Håber du får den igen uskadt

• #4   14. apr 2006 hey busa...!! hehe ja du har ret men det er ikk det eneste.. min lejlighed er endevendt døren smadret og mig med.. var hjemme da de kom fyldt op på narko. så de skal nok finde ham der er jo pludselig en masse sager på ham i forbindelse med at tage min kvern..

Bare skod efter alle de timer i vinters

• #5   14. apr 2006 Jeg har lavet et lille billede af den på denne profil: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=3481

Jeg vil gerne opfordre alle til at holde øje med de cykler der ligger inde på profilen. Det er ikke sikkert det hjælper noget, men det er da bedre end ingenting...

/Jan

• #6   14. apr 2006 Uha,, har du et udestående med de "hmm personer" ??

Det er da til en rigtig politisag,,, de har endevendt lejligheden og dermed fingeraftryk og du ved hvem det er ,, sole klar sag for politiet,, med mindre du har skjulte hensigter,,

mvh
    Bo

• #7   14. apr 2006 hvis den er set i skjern skal jeg nok holde øje bor jo 25 nord for skjern.... Carsten

• #10   15. apr 2006 Kim: Mon ik du har!
    Jyden: Jeg tror du har misforstået det med narkomaner. Der er ingen der skylder dem penge, det er omvendt.

Håber du får din bike tilbage igen. Den slags forbrydelser er næsten værre end pædofili, men kun næsten.

• #11   15. apr 2006 En ting der undre mig. Hvis du ved hvem det er og de har endevendt din lejlighed, hvorfor går du så ikke bare til politiet? Eller det har du måske gjort....

Kommentér på:
STJÅLET MC

Annonce