{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

God service. {{forumTopicSubject}}

For nogle dage siden havde jeg et indlæg her på om noget tøj jeg havde været lidt uheldig med og jeg ikke var tilfreds med.
Jeg kontakte butikken jeg havde handlet med om klage over tøjet. De var meget flinke og forståendne over mine frustrationer over tøjet det hele endte med jeg fik mig en anden jakke kunne selv vælge bare jeg blev tilfreds.
Så nu er jeg en glad mand igen og har fået en kanon jakke som er super skøn at køre i så nu er min ferie reddet. Super service fra butikkens side kun ros til dem.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God service.
  • #1   6. jul 2010 AM Motor Ved Hjørring.

  • #2   6. jul 2010 Altid rart med en god oplevelse hos en forretning. Men den service du fik forventer man til hver en tid af forhandlere. Jeg kunne forstå, hvis forhandleren havde gjort noget ud over det sædvanlige. Når det så er sagt,vil jeg huske AM Motor næste gang jeg skal bruge noget udstyr.

  • #3   6. jul 2010 Syndes bare der bliver længere mellem den slags service jeg fik, de kunne jo med god ret sende jakken til rep. igen men de valgte at give mig en jakke der var meget bedre end den jeg havde før da det var vigtigt at jeg blev tilfreds og det blev jeg. Vil da også i fremtide handle der da god service er vigtig for mig.

Kommentér på:
God service.

Annonce