{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vigtig Læsestof for alle der kører mc!
  • #1   9. jul 2010 DET er da en overskrift som rammer noget ved siden af ?

    Måske har jeg "missede" et eller andet, men umiddelbart kan jeg altså ikke få øje på "Det VIGTIGE læsestof for ALLE der kører MC " ???

    Er det "Vigtige" at der findes en "knallertforretning" med lav moral?
    Eller er det vigtige at man i bund og grund selv er forpligtiget til at efterse og gennemgå sit køretøj, før man kører?

    Hvad, Hvad ???


  • #2   9. jul 2010 Jeg kører bestemt osse mc og kan ikke lige se hvad alt det kommer mig ved. Nu bor jeg jo osse bare i Jylland, som jo kun er en meget lille del af Danmark.
    Men surt at bli´ taget ved røven.


  • #3   9. jul 2010 Spam

    ville dække bedre som overskrift, latterligt at lave en tråd over en tråd


  • #4   9. jul 2010 M D : Enig, - det er sgu for langt ude, jeg kunne forstå det det hvis det virkelig VAR vigtig læsning for ALLE der kører MC - Men det eneste "Vigtige" jeg kan få ud af den tråd, er at der eksistere en forhandler på djævleøen, hvis moral KUNNE forbedres...
    Nu kender vi så også kun historien fra "offernes" side, såe... ...


  • #5   9. jul 2010 Som jeg ser det, er det gjort i en venlig mening. Jeg havde nu ikke selv behøvet advarslen, da jeg har gjort mine egne erfaringer med den pågældende butik.
    Det er da vigtigt for alle motorcyklister at vide, hvor man ikke skal handle, medmindre man ønsker at blive taget godt og grundigt i r.....
    Jeg forstår ikke, at man ikke sætter pris på det.
    Hvis ikke vi kan bruge forummet til at advare mod den slags butikker, er det i mine øjne ikke meget værd.


  • #6   9. jul 2010 Enig med Jan. Kommer dog næppe selv til at handle derover, nu hvor jeg bor på fastlandet.

  • #7   9. jul 2010 Det er i høj grad relevant info..

    Nå ja, bevares, der findes vel et par enkelte jyder som er bange for at køre over storebæltsbroen...??

    Hvis jeg ser et godt tilbud er jeg sku ikke bange for at køre langt, men nuværende cykel er hentet i Horsens, og jeg bor på sjælland


  • #8   9. jul 2010 Robert: Det har intet med sagen at gøre. Chancen for at jeg ikke kan få hvad jeg skal bruge i nærheden af minimal - det var pointen.

  • #9   10. jul 2010 Anders P !: Hvis du på et tidspunkt er på udkig efter banejern og kigger hos forhandlere i dk, er det næsten sikkert at du vil falde over pågældende forretning i din søgen på www.

    Og nogle af hans tilbud kan til tider være en tur på tværs af landet værd i teorien, men bare ikke i praksis


  • #10   10. jul 2010 Nu lyder overskriften så bare helt utrolig interessant... Indtil man følger linket og læser den oprindelige tråd.
    Når man har læst denne, kan jeg TIL DELS give jer ret i at det KAN have NOGENS interesse, men ABSOLUT IKKE relevant for " Alle der kører MC" - der burde (om noget) have stået noget i retning af " for de som er intr. i banecykler/trackdays " m.m. Det er da i hvertfald IKKE interessant for de som slet ikke kører track-days !
    OG som nævnt tidligere: en historie har altid 2 sider, i tråden hører man jo "kun" om ofrerne - bevares, det lyder da "grelt" men selv på køreskolerne, bliver man nu engang oplyst om at det ALTID er en egen pligt at gennemgå køretøjet... (Hvor mange af ofrene har monstro gjort dette)?


Kommentér på:
Vigtig Læsestof for alle der kører mc!

Annonce