904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Kører sgu bedst tidligt om morgenen :) Kører sgu bedst tidligt om morgenen :)

Hvorfor kører og lyder ens cykel altid bedst om morgenen - har lige været ude og trille en kort tur her kl 6 imorges, og synes altid det er de bedste ture sådan en tidlig weekend morgen før andre er stået op - er det bare mig smiley

P.s. og ja det er det nok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af vandlås og rør under håndvask 750 kr.
  • Et par ørakeleret og nedfaldne tegl i Næstved som jeg ønsker udskiftet og repareret - har selv tegl til rådighed. 2.000 kr.
  • Gulvvarme styringsopsætning 2.000 kr.
  • Blikkenslager 600 kr.
  • Samle 1 bordtennisbord 600 kr.
  • Skifte fronter på køkken (ikea) 2.460 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kører sgu bedst tidligt om morgenen :)
  • #1   10. jul 2010 Helt alene med din idé er du ikke... Er lige ankommet i svinninge efter en tur fra ørestaden, der er bare en anden fred på vejene smiley og tror freden gør man nyder sin egen MCs lyd det mere smiley

• #2   10. jul 2010 Der må jeg tilslutet mig o",) Det er nu fedt at have vejene "for sig selv" næsten ved den tid for så nyder man det 100% mere.
    God mc lørdag her fra.

• #3   10. jul 2010 Det bedst mellem 13:45 og 13:57 - Så der skal man skynde sig og nyde det smiley

• #4   10. jul 2010 Temperaturen og luftfugtigheden har vel også lidt at sige. Men den med der er mere ro på vejen og man kan nyde naturen mere, samt maskinen, den holder jeg så også på smiley

• #5   10. jul 2010 Min lyder også bedst tidligt på dagen. Møder kl.3 og har under 4km. til arb. Hvordan det nogen gange kan tage over en halv time at nå frem begriber jeg ikke. :o)

• #6   10. jul 2010 Tror også på temperaturen og fugtigheden og dermed iltindholdet i luften! Faktisk burde vi kun køre fra november til marts, da som er der, der er mest ilt i luften og dermed også flest heste til rådighed!

Det gider vi ikke rigtig, og derfor er en god tidlig sommermorgen, lige efter daggry det næstbedste!

• #7   10. jul 2010 har jeg os tit tænkt over. man kan osse mærke forskel på motoren at den får køligere lutf og faktisk trækker mærkbart bedrer..køre dog aldrig stærkt på disse tidspunkter da jeg et par gange næsten har ramt et rådyr der synes det er fedt at løbe over vejen lige når jeg kommer

• #8   10. jul 2010 Det er pga lufttemperaturen smiley en liter kold luft indeholder mere ilt end 1 liter varm luft smiley
    Bare vent til efteråret, så bliver det endnu bedre smiley

Det er også ideen bag ramair kanaler. Luftfilterkassen får frisk luft ind gennem indtagende i fronten. Mange ældre mc har indtag over eller omkring motoren, det betyder at kassen trækker opvarmet luft ind hvilket giver ringere ydelse

I kunne også få jeres mc justeret 4-5 gange om året så det passer til den pågældende temperatur og årstid smiley Det gøres jo cross /enduro branchen,der skiftes dyser i kabunaden afhængig af vejr og temperatur

• #9   10. jul 2010 det er jo ligesom med kvinder, deres brystvorter bliver ogsaa stive naar det er koldt.. selvf yder motoren mere effekt smiley

• #10   10. jul 2010 > Mirza,
    De stritter faktisk også, når man får dem varmet op!

• #11   11. jul 2010 hehe smiley

• #12   12. jul 2010 Er lige kommet hjem fra Dragracing i Holland og de skulle selfølgelig lige have varme rekord her i weekenden 39 g i skyggen , det gav så lige en indsugnings temp på 82 g mod normal 40 og kostede ca 90 HK på baghjulet fordi min computer slet ikke kunne finde ud af at regne alle de værdier om , jeg blev endna nødt til at få expert hjælp fra Spanien , og for at få noget brugbart skulle der bruges varme luftfugtighed benz oct barometer stand osv
    Jeg har aldrig set så mange koblinger brændt af på en dag , faktisk ikke engang på en sæson før , det gik ud over alle
    Jov vejret har utroligt meget at sige , bare på et rullefælt kan forkert barometer stand snyde en Black Bird over 30 hk
    PS er prøvet , som en spøg med en kamerat smiley

Kommentér på:
Kører sgu bedst tidligt om morgenen :)

Annonce