{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

"Stillegung" det samme som afmeldt? {{forumTopicSubject}}

Da jeg købte min MC uden afgift, fik jeg registreringsattesten, og et stykke papir, som sælger sagdé var det man skulle bruge for at vise at den er afmeldt, men jeg er efterhånden kommet lidt i tvivl, jeg har hørt at der skal stå "abmeldeschein", og papiret have nogle farver, på min står der bare bl.a. følgende:

"Gemeinde Verl, Einwohnermeldeamt.
Quittung.
Vorrübergehende Stillegung"

Kan det bruges, eller vil jeg få et problem mht. at få den indregistreret?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskmaskinens hovedafbryder virker ikke og dermed kan den ikke tændes 810 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.590 kr.
  • Kun udevndig vinduespudsning på 1. sal 300 kr.
  • Opsætning af gips på lille område af skråvæg. 2.000 kr.
  • Vvs-installatører 2.000 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til at få hængt 2 lamper op 375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Stillegung" det samme som afmeldt?
  • #1   15. apr 2006 du burde kunne snakke dig til rette på motorkontoret, når du har en stillegungschein, jeg havde kun en kopi af abmeldeschein, så blev de helt hysteriske, men kunne til sidst nøjes med at jeg skrev under på at den var indført uden nummerplader...
    donno, men det virkede

• #2   15. apr 2006 Så er du vel også bedre stillet end jeg er, hvis jeg slet ikke har nogen afmeldingsseddel, sælgeren (En forhandler) sagde bare at det var den smiley

• #3   15. apr 2006 hej har lige betalt afgift og fået plade på de spurgte ikke efter afmeldings attesten selv om jeg havde den med..
    jens

• #4   15. apr 2006 Normalt skal man have sådan en grøn seddel, lissom de gamle danske reg attest, hvor der står fahrzeugschein på. Hvis man ikke har den blir de hysteriske ved Told&skat !!!!

Vh Frank A

• #5   15. apr 2006 Jeg har den tyske registreringsattest, Fahrzeugbrief, så det må vel være fint nok, nu mangler jeg bare at finde ud af om man skal have den vejet eller ej til syn, men ringer ud til synshallen på tirsdag.

Kommentér på:
"Stillegung" det samme som afmeldt?

Annonce