575 visninger
|
Oprettet:
FDM Kursus niveau A d. 15 & 16 Juli {{forumTopicSubject}}
Hej mcg.
Er der nogen her fra der skal på FDM kursus på jyllandsringen torsdag og fredag denne uge?
jeg har endelig fået taget mig sammen til at melde mig til og ser frem til et godt kursus.
Så håber jeg bare at det ikke giver regn...
mar 2006
Følger: 20 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 343
sep 2008
Følger: 33 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 20 Svar: 250
var på A sidste år. du kan se frem til at få dine grænser rykket meget.
det er et kanon kursus,hvor du lærer din egen cykel godt at kende.
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 210
jan 2008
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 62 Svar: 98
Jeps, jeg skal også med torsdag og fredag. Håber ikke der kommer for meget vand på torsdag.
mar 2006
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 30 Svar: 319
Og som morten P skriver så håber jeg heller ikke der kommer alt for meget vand. helst intet
feb 2005
Følger: 29 Følgere: 22 MC-er: 5 Emner: 112 Svar: 964
Skal også med!
FDM Kursus niveau A d. 15 & 16 Juli