{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

mc udlejning {{forumTopicSubject}}

hej mcg.
Da kæresten og jeg har snakket om en mc ferie i enten danmark eller norge, vil jeg godt høre om der er nogen herinde der ved om og hvor man kan leje en cykel til fruen, da hun ingen har endnu. synes ikke rigtig at goggle er min ven i dette tilfælde..
Mvh Lennon og go sommer til jer..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mc udlejning
  • #1   15. jul 2010 (link fjernet)


  • #2   15. jul 2010 med de priser er det sku lige før det bedre kunne betale sig at købe en billig cykel som man kunne sælge igen når man kom hjem?

  • #3   16. jul 2010 Hej igen.
    OY05, tak for svaret, jeg kigger på linket.

    Claus P, Det er ikke engang løgn, det er sku ikke billigt at leje en mc i Danmark.


  • #4   16. jul 2010 Nej det er godt nok imponerende, røvrender-agtigt. dyrt det der, og så vidt jeg kan se så er det vist det generelle prislag. Og så er der også lige den der med at man har et begrænset antal kilometer man må køre hvorefter det så også koster en royal formue at køre.

    Tror jeg havde kigget efter en billig cykel og så bare en ansvar ved GF til 2800, så kan I sku køre så langt i vil og måske gemme den og tage en tur i efterårs ferien (GF ansvar er helår) og så skyde den af til vinter smiley


Kommentér på:
mc udlejning

Annonce