{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Hvorfor er MCG blevet så humor forladt {{forumTopicSubject}}

Jeg har forsøgsvis oprettet min nye MC og billederne er taget uden kåbe og identiteten ikke afsløret. Har så foreslået at man gætter på hvad det er. Jeg har samtidigt skrevet en alternativ tekst.
Meeeen næææh nej det er ikke godt nok! Alt skal være som efter instruktionsbogen og endnu engang for Prins Knud. Så man afviser selvfølgelig!
Hav nu lidt humor! Jeg skriver jo også i teksten at jeg nok efterfølgende skal skrive "ordentligt". Lad være med at afvise bare fordi i ikke kan gætte hvad det er!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er MCG blevet så humor forladt
  • #1   20. jul 2010 Find evt. et andet sted hvis du er utilfreds.
    Der er ingen tvang.


  • #2   20. jul 2010 Heidi K: Nok af den simple grund at det er set alt for mange gange før, at folk har en mc, tager 2 billeder og lover der kommer flere, skrevet en linje om motorcyklen, selvfølgelig med lovning om suplerende tekst, men ingen af delene overholdt. Dette kunne være en god grund til at folk afviser.

  • #3   20. jul 2010 Jeg så den godt og afviste også..

    men det var mere fordi billederne lignede bæ :oP





    - og fordi jeg blev tøsefornærmet over at jeg ikke kunne gætte hvad det var for en afklædt tupperware raket!
    - og at der ikke var nogle kvinder i bikini med på billederne *hint hint* ;o)


  • #4   20. jul 2010 Det er bare det evigt kloge og bedrevidende MCG-Politi, som er så pisse seje når de sidder bag skærmen.

  • #5   20. jul 2010 Tjaa jeg fatter det heller ikke.... Tror der er gået for meget....Dansk snævertsyn i det... Har det i øvrigt været længe.

    Har kørt kværn i mange år, og i den tid har det altid handlet om at kører man MC så er man med i et fælleskab uanset om man kører på et gammelt øg, eller et topgejlet Racejern, om man havde et gammelt sløret sorthvidt billede på eller sin profil eller 20 taget af en professionel i solnedgangen over køge bugt... så var man med et et fællesksab.

    Sådan er det heldigvis for det meste ude i den virkelige verden.... Men herinde..... Ak nej.. Regelrytteri, navlepilleri, og smålighed .. er sgu noget man ser rigtig meget af herinde. Ved ikk hvad der sker for folk så snart de kan skjule sig bag deres skærm..

    Som Michael skriver så kan man bare finde noget andet... Well ja og nej Desværre er det også Danmarks størst MC forum. Og det er det mange gerne vil benytte sig af, os så er man ligeglad med resten.


  • #6   20. jul 2010 Jim den er der desværre også ret tit i den virkelig verden. Der er for mange der føler sig hævet over andre fordi de har en nyere/dyrere mc. Der er også dem der ser ned på sådan en som mig, og ikke hilser når man hilser på dem. De kan åbenbart ikke lide offroadere/motards. Jeg er stoppet med at hilse først her i Odense, da jeg oplever at 1 ud af 2 ikke vil hilse tilbage når jeg kommer på min KTM. Bliver arrig over sådanne arrogante snobber! De skulle have i løgene smiley

  • #7   20. jul 2010 Angående hilsen...
    Det kan jo ikke nytte at du holder op med at hilse, så er du jo med til at stoppe en god tradition. Hils hver eneste gang, måske hilser vedkommende næste gang de møder en MC.


  • #8   20. jul 2010 Jeg ved godt at ikke alle billeder var lige gode, men sådan er Iphone nu engang. Men jeg syntes da at min profil indikerer at jeg ikke er nærig med billeder eller informationer, ja jeg kan jo næsten ikke lade være med at lægge billeder ind smiley

    Men bikini billeder vil jeg nok skåne jeg for smiley Hvorfor tror i at jeg har så store cykler?? Det er fordi at de skal kunne slæbe min store røv smiley

    Og nej jeg gider ikke finde et andet sted. Det er som påpeget det mest interessante sted mht motorcykler i DK lige pt. Men derfor er der stadig nogle som er humorforladte her inde!


  • #9   20. jul 2010 Du kan evt. lave det i et billedgalleri istedet, der er der vidst ikke nogen regler for hvor mange billeder og hvor meget tekst... mit bud... Altså jeg synes det er ok at der skal være en hvis mængde "kød" på, når man opretter en ny mc... :o)

  • #10   20. jul 2010 Det er jo gud og hver mand der er her inde, derfor er det ikke alle som deler humor med dig og mig...

    http://www.hypokonder.dk/


  • #11   20. jul 2010 Billidgalleri = Fotoalbum

  • #12   20. jul 2010 Nikolai når ½-delen af alle bare kigger dumt på en og ikke hilser igen, så bliver jeg pigefornærmet og lader dem der vil hilse hilse først smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 280 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.640
    #13   20. jul 2010 Sebastian - Så kommer du til at svinge labben hvis du møder mig, for jeg hilser sgu altid. :o)

  • #14   20. jul 2010 Sådan burde det også være, men må indrømme at jeg er ved at være træt af de folk i Odense der bare kigger dumt på en. Det må være de folk der er kommet til efter den økonomiske optur smiley Det var ikke et problem førhen

  • #15   20. jul 2010 Hilser altid på damerne, når de hiver op i blusen, det gør de hele tiden når jeg kommer forbi...

  • #17   20. jul 2010 Jumping jack, du har fat i den lange ende smiley
    Der er folk der ikke kan debattere og argumentere, men istedet skal smide omkring sig med nedladende og ikke konstruktive indlæg smiley smiley


  • #18   21. jul 2010 Du kan jo bare blive stemt ind med nogle seriøse billeder og en tekst der fortæller hvad "folk" vil vide....
    Så kan du jo bare være "morsom" bagefter.... smiley

    Ang. bikini-billeder er der jo også nogle der er til STORE røve... ;-p

    Ang. MC-ister der ikke vil hilse...
    Bare fordi man møder enkelte snobbede røvhuller behøver man jo ikke selv blive til et...




  • #19   21. jul 2010 Jumping Jack:
    Tag en tudekiks og kom videre med dit liv.
    Hvis man er utilfreds så find et andet sted at være.
    Livet er for kort til den slags debat der bliver lagt op til.
    Der er nogen der ønsker debat bare for debattens skyld.
    Det er sørgeligt
    Find noget mere alvorligt at gå op i !!


  • #20   21. jul 2010 Det ser da forøvrigt ud til at du har en ganske udemærket smag hvad MC'er angår...

  • #21   21. jul 2010 Michael ( Tåstrup )

    Du er da om mulig en af de største klaphatte der kan findes herinde.

    Hvis du har en elendig dag - hvorfor skal andre så nedværdiges - hvis du synes livet er for kort til debatter - synes jeg da egentlig du skal gøre os alle den tjeneste at holde dig uden for debatten og finde noget andet du kan lege herre overfor.!!!!!

    Til jer andre (navnlig Heidi)

    fangede faktisk mig selv i at tænke nøjagtig det samme forleden en aften - det er som om der sidder en del herinde som er blevet for magtsyge. Hvis der bliver oprettet en cykel som er ren fup spas gak og løjer - jamen så lad den da blive oprettet - er ganske sikker på at den bliver fjernet af galleriets bestyrere hvis den er til unødig gene.

    Men det ser generelt ud til at det bliver mere og mere en konkurrence om hvem der kan gå i de mindste sko. For der bliver bestemt ikke , på nogen måde givet ved dørenen længere.

    Både herinde og ude i det virkelige liv.

    En gammel dame foran mig i køen i føtex tabte en tyver, så bukkede jeg mig ned og samlede den op til hende med et lille smil. Hun var DYBT forbavset - ingen er vant til at blive behandlet godt længere uden giveren nødvendigvis skal have noget igen.

    DER ER STØRRE GLÆDE VED AT GIVE - END AT MODTAGE


  • #22   21. jul 2010 David (fjols)
    Klaphatten sidder vist godt på dit hoved.
    Jeg har en fin dag smiley men at skabe en debat fordi man keder sig det er sgu sørgeligt.
    Som sagt: Find noget mere alvorligt at debattere og ikke så ligegyldige emner.


  • #24   21. jul 2010 Michael ( Tåstrup )

    Har faktisk en kæmpe klaphat siddene - så jeg har nemt ved at genkende andre.

    Hvis hun vil debattere noget - som der tydeligvis er en masse andre der er enige i - vil jeg da mene det er et fornuftigt emne.

    Men at du deltager - blot for at sprede en negativ stemning - det synes jeg er ganske ganske sørgeligt - for generelt så som Dannie siger - så er mc-ånden en helt anden end den du udtrykker lige nu.


  • #25   21. jul 2010 Stolpwelther S

    Jeg har slået en annonce op i det lokale supermarked - med en dusør udlovet - den er endnu ikk blevet indløst....

    Og på den lokale bar grinte de bar - så min mistanke er at de må ha hugget den:O


  • #26   21. jul 2010 UH UH UH kan du se:D
    jeg fandt den;)


  • #27   21. jul 2010 Jeg syntes lige at i som bonus Info skal vide at den cykel som blev afvist var min nye BMW s1000rr, den havde bare ingen kåbe på:-) Det er da god humor at folk afviser lige netop den cykel!

  • #28   21. jul 2010 Heidi

    Bmw er da heller ikk motorcykel - de lavede fly i 1. verdenskrig og burde ha været blevet ved det... Boing 747 - nejj nej nej BMW 747 det klinger meget mere:P


  • #29   22. jul 2010 Dannie:
    "Forstå ånden i at være mc;ist`"
    Hold da op nogle flotte ord.
    Det vil sige at hvis man ikke gør det så er man ikke en mc,ist ?
    Du har en motorcykel (transportmiddel) og sådan er det.


  • #30   22. jul 2010 Det bunder vel i, at det ikke noget specielt mere at have mc. Det var det for 15 år siden. Idag er det et allemands eje (hvilket der ikke er noget negativt i). Men det betyder at "ånden" (dvs har man en mc er man med i et usynligt fællesskab hvor man accepterer hinanden netop fordi man har en mc uanset mærke) er sværere at opretholde.
    Der er dem der gerne vil opretteholde det fællesskab, og så er der dem, som håber de stadigvæk skiller sig ud ved at have en mc (showoff) og også kigger på hvad type/model/dyr mc andre har, men gang på gang bliver skuffet over at der er så mange andre der også har det, så de ikke længere kan skille sig ud smiley Så derfor er man nødt til at opretholde janteloven og afvise andre med mc´er da de jo minder en om at man ikke selv er eneste der prøver at skille sig ud smiley

    smiley


  • #31   22. jul 2010 Sebastian [Odense] G

    Vil du være min GURO:D:D

    Vise ord!!!


  • #32   22. jul 2010 Sebastian:
    Har fuldstændig ret.


  • #33   22. jul 2010 Der er vel intet i vejen for at lave et fotoalbum med "humor"- eller "gæt en cykel"-billeder. Kan ikke se relevansen af denne tråd udover brok fordi man ikke lige for sin vilje.

    Derimod er den røde plastic motorcykel fra BR m.fl. altid velkommen og sjov når den bliver oprettet!


Kommentér på:
Hvorfor er MCG blevet så humor forladt

Annonce