683 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

MC Finans/Rasmussen Assurance??? MC Finans/Rasmussen Assurance???

Hej alle..

Har over vejet kraftigt at købe fabriks ny mc igennem mc finans.. men er det så godt som de siger..
fordi forsikringen er jo helt vildt billig..
så i et andet indlæg at nogle havde erfaring med dem..

go sæson alle sammen

mic

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC Finans/Rasmussen Assurance???
  • #1   16. apr 2006 Jeg lytter med på den her, overvejer nemlig det samme... smiley

• #2   16. apr 2006 Er det forsikring eller finans du har spørgsmål til?

Rasmussen assurance er jo kun en mægler som arranger din forsikring igennem et af de store selskaber - Har haft bilforsikring igennem dem, der var ingen problemer...

Men gir de en go deal på begge dele er det da bare og hoppe på vognen og få dig nogle nye hjul!

• #3   16. apr 2006 Ja du kan jo få en låne opstilling og evt. tage den med i din bank ... Så kan de jo nok lave noget der ligner og så kan du selv regne ud hvor meget der er sparet og tjent via den forsikring du samtidigt har mulighed for gennem mc finans

• #4   16. apr 2006 Jeg arbejder i et finansieringsselskab, og en ting man altid skal huske... de fleste finansieringselskaber er dyrere end banken fordi:
    Når man låner i et finansieringselskab, skal selskabet jo selv låne pengene et sted, altså i banken.. dvs igennem selskabet er der 2 der skal tjene på at du låner: banken OG selskabet.
    Når man låner i banken er det kun banken der skal tjene på det.

Det vigtigste du skal kigge på, er den rubrik der hedder ÅOP (årlig omkostning i procent)
    Hvis den er høj, så skal du passe på og så må du frem med lommeregneren.
    Held og lykke med det

/

Heidi

• #5   16. apr 2006 hej heidi

ÅOP ligger på omkring 6%
    det er da ikke hel galt vel

Men tilgengæld er min forsikring kun på 5700 kr, hvor jeg skulle give 17000 hos top danmark

hilsen mic

• #6   16. apr 2006 Husk, at du for at forsikre hos Lloyd´s skal have en 2-vejs startspærre og alarm monteret på din mc. Ellers vil de ikke røre ved den, og husk at den pris de oplyser er for 7 måneders kørsel hvor den hos de fleste andre selskaber er 9 måneder. Du kan sagtens få 9 måneder, men det koster selvfølgelig lidt ekstra. Jeg har aldrig haft nogle dårlige erfaringer med dem., men man skal bare lige have de sidste oplysninger med i overvejelserne. Mc finans er eget af Nordea og ud fra hvad jeg har set, kan de sagtens konkurrere med banken. specielt hvis du skal have din finansiering over nogle år. De har lidt større stiftelsesomkostninger da de tager pant i din mc, men til gengæld er rentet kun 4,75 hvilket vist er et par % under hvad banken normalt kan lave. Held og lykke med købet..

Kommentér på:
MC Finans/Rasmussen Assurance???

Annonce