{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  23-årig uden kørekort i mc-uheld
  • #1   21. jul 2010 Ja endnu en uden kørekort, man burde kunne dømme folk uden kørekort for at sætte andres liv i fare. Give dem min 2år, og en bøde på 20000kr.

• #2   21. jul 2010 Enig.
    Spader. smiley

• #4   21. jul 2010 HAHAHA så kan han fandme lære det

godt der ikke kom andre til skade

har intet positivt at sige om folk er kører uden kort og sprit

• #5   21. jul 2010 "at han skulle ud og køre motorcykel"

Flot EB, måske skulle de lære hvornår man bruger AT i stedet for OG!

• #6   21. jul 2010 Uden kørekort OG stavefejl ??? nu står verdenen satme ikke længere.

• #8   21. jul 2010 ved godt at det er en grimt tanke men han har sq fortjent at ende i en kørestol.

• #9   21. jul 2010 Jamen kan Mr. M så ikke hjælpe os alle ved at gradbøje ulovligheder? Noget er tilsyneladende mere ulovligt end andet. Er det først, når man rammer en anden, at det bliver "tumbe-dumt"?
    Eller er en ulovlighed ikke en ulovlighed, der ikke kan gradbøjes?

• #10   21. jul 2010 Kan man kun føre en motorcykel fosvarligt når man besidder et kørekort?

Det jeg lægger mærke til er at han kører over evne, samt tydeligvis fejlvurdere hvornår det er passende at kører hurtigt -om manden har kørekort er i min bog intet med overstående at gøre!

• #11   21. jul 2010 Hvor er det ærgerligt. For det er IGEN os på 2 hjul der kommer i søgelyset, det ender bare med skrappere køreprøver, indskærpelser og forbud for os der godt kan styre den indre drengerøv.. Kan godt forstå man vil prøve sin cykel af og vride den i øret, men gør det for fanden hvor der er gode oversigtsforhold og plads og ingen der kan bringes i fare. Så også 2 tosser på vester voldgade i indre kbh køre ræs, nåede ikke engang at se hvilke slags cykler det var, det gik bare alt alt for stærkt, nåede dog at se i bakspejlet de nåede lyset inden det var helt rødt. Og jeg blir bare så ærgerlig, for det er os alle det går ud over.

• #12   22. jul 2010 Peter W du kan vel være ligeglad med strængerer køre prøver og alt det du har vel dit og mister det vel ikk smiley

• #13   22. jul 2010 strengere køreprøver og mere tid til køre-elever er da glimrende, omend det næppe gør den store forskel. man lærer det alligvel først rigtig når man kommer på egne ben ud i trafikken. og erfaring tar tid. desværre er der så det med "at køre på rutinen" som også kan indarbejde sig hos folk med tiden...

• #14   22. jul 2010 Det kan ikke diskuteres, at det er ulovligt at køre uden kørekort, og det kan ikke diskuteres, at skovlen her har kørt uden kørekort, og kørt over evne.

MEN - skulle alle i hellige individer ikke lige spørge jer selv, om I ikke har kørt uden kørekort også, bare lidt . nogen af jer???

• #15   22. jul 2010 Debatten her inde minder mig om dengang jeg kørte lastbil. Der var nogle der bare var ratholder, de kunne det hele, ja de var faktisk verdensmestre alle sammen i at køre lastbil. Men så var der også de rigtige chauffører,det var dem med overblikket, der viste hvad de kunne, og hvad deres køretøj kunne.
    Sådan er det vel også med mc kører.

• #16   22. jul 2010 Ha ha knud, Jo tror da det er noget vi næsten alle har prøvet, og de fleste af os åbenbart er sluppet godt fra. Men som man siger Moral er godt , men dobbeltmoral må være dobbelt så godt ........ griner ;o)))

• #17   22. jul 2010 Næ Knud det har jeg ikke, jeg har endda pap til bus men har aldrig kørt i en, jeg var en af de sidste hold der fik det sammen med lastbil smiley

• #18   22. jul 2010 knud, det kan JEG helt ærligt sige at jeg IKKE har er opdraget MEGET strengt med den slags, derofr ser jeg mig ikke som hellig

• #19   22. jul 2010 Det er åbenbart det helt store at køre uden kørekort for tiden

http://ekstrabladet.dk/112/article1380148.ece

• #20   22. jul 2010 Har ikke kørt uden kort, men til gengæld over evne..

• #21   22. jul 2010 YYYYEEEEEESSSS ENDELIG en mctyd der kommer til skade og bliver fanget, bare trist eneste måde de kan fages, er hvis de kører nogen ihjel

dælmetrist vores politi ikke har flere midler at gøre med

• #22   22. jul 2010 DAMN folk er kloge i dag!!

I mener altså alle over en kam (næsten) at alt man lærer i køreundervisningen, og i teori er FULDSTÆNDIGT ligegyldigt??

sikke dog en holdning!!!!

Knud:
    MEN - skulle alle i hellige individer ikke lige spørge jer selv, om I ikke har kørt uden kørekort også, bare lidt . nogen af jer???

det skulle da lige være. da jeg var 5, og sad på min fars skød, i boblen, i en haveforening, han styrede alt, undtagen rattet!! det havde jeg smiley

Nå ja, da man modtog undervisning, der havde man jo teknisk set ikke kortet!!

Måske fordi jeg har været chauffør, og tilbragt så meget tid på vejene, så får man set ALT for mang ullykker... NEJ kører ikke uden, får jeg taget kortet, er det også op i toget osv.

Generelt, er der jo en grund til at folk får det taget, eller aldrig har erhvervet det!!!

Som ham spritbørgen, der kørte min far ned, den dom han fik for det, var hans 10, imens kortet var frakendt!!... altså den 10, hvor han kørte med sprit i blodet uden kørekort.... ud over det, havde de stappet ham mere end 10 gange, uden sprit i blodet!

• #23   22. jul 2010 Selvfølgelig kan man køre kværn uden kørekort bare spørg Alex Sacht..

Men uden kort på offentlig vej Arg det kan blive dyrt.
    En ting er bøden på de 5 tusind.. Det er sgu det mindste. Nææ det er forsikring og erstatning der kommer til at ruinere, da ens forsikring ikke dækker hvis du kører uden kørekort.

Er du styrtet og slået dig selv til pindebrænde.. Glem alt om ulykkesforsikring, hvis du ikke har kørekort.

Har du lavet skade på modpart (Person, køretøj, egendom) så kan en sådan erstatning løbe op i millioner. Det kan man så bruge resten af sine dage at gå og betale af på.

Så er det lige igen om man måske burde spørge sig selv om det er det værd.

• #24   22. jul 2010 folk er sku hellinge, om han havede kørekort eller ej kunne det have sket, og det er jo ikke ligefem kørekortet i sig selv der gøre folk gode motorcykellister.

• #25   22. jul 2010 aka John$on © Copyright

Netop..

• #26   22. jul 2010 OG han havde måske haft den grundliggende træning, fra manøvrebane m.m. OG havde ikke bragt sig i den situation??????

Nå nej, det er jo ikke kortet der kører!!!!!

• #27   22. jul 2010 jesper jeg er totalt enig med dig der

• #28   22. jul 2010 Rene B. : Der er vi så ikke helt enige.. Vi har netop vores forsikringer for at i tilfælde at vi begår en fejl i trafikken, så her vi en forsikring der dækker.

Som udgangs punkt må man gå ud fra at man ikke overtræder sin vigepligt med forsæt.. og hastigheden ja den kommer man let til at overskride til tider. At skulle sidde med et erstatnings krav på 2-3 millioner kroner fordi jeg kom til at overse en vigepligt eller kørte lidt for stærkt da jeg ramte Fru. Pedersen. er måske lige harskt nok.

• #29   22. jul 2010 Det her handler ikke om, hvorvid man skal have undervisning og kørekort eller ej - det synes jeg bestemt, at man skal,

Men hvor fordømmende kan man lige være overfor det faktum, at der er blevet og der bliver kørt uden kørekort - Jeg har selv gjort det, og jeg ved med sikkerhed, at det er jeg ikke ene om!!!!!

Endelig - kigger man på både Mc-ister og bilister, der har kørekort opfører en del sig fandeme så de ligeså godt ikke kunne have haft noget....

• #30   22. jul 2010 Da vi boede på Lolland, kørte konen bil uden kørekort (jeg selv kørte export og var stort set kun hjemme lørdag - søndag) og hun kørte uden kort i 2 år uden at blive stoppet, men jeg bliver fandeme stoppet hver gang jeg sidder bag rattet i bilen. Havde en kollega der havde sat et veksel/ skifte/ sætte lad (kan sgu ikk huske hvad de hedder) uden reflekse / markeringer ude på Avedøre Holme, med det resultat at den Mc betjent der jagtede nogle unge "fart bøller" overså denne, og blev dræbt da han hoved smadrede ind i kassen, min kollega mistede sit kørekort, men fortsatte med at køre, dog kun i Sverige - Norge - Finland, da politiet i de lande (og tror det er standard med udenlandske chauffører/ bilister) kun ser kortet, de checker ikk op på dette såkaldte EU kørekort

• #31   22. jul 2010 godt han ikke har et kort, ellers kunne vi ikke disse ham, hvis han havde kort havde det jo været billisten der var en klaphat

• #32   22. jul 2010 Hopper lige ud af denne tråd, tror ikke det er muligt at komme på bølgelængde i dag, Min holding til folk, der kører uden kort, er nok al for stejl!! MÅSKE fordi,ca. halvdelen af de ulykker, jeg har set/rydet op efter, da jeg kørte bjærgning, var forsaget af sprit, eller folk uden kort, der kørte over evne, da de aldrig havde modtaget nødvendig undervisning, havde de ikke et minimum af færdigheder, de kunne køre hurtigt ligeud, men skete der noget uforudsigeligt, vidste de ikke hvordan de skulle reagerer = FAIL!!!!

Kommentér på:
23-årig uden kørekort i mc-uheld

Annonce