{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.497 visninger | Oprettet:

SÅDAN. Nykredit forsikring {{forumTopicSubject}}

Købte som bekendt en XV 535 til min dejlige hustru. Og i dag kom så dommen fra forsikringen.
Præmie for perioden 29.6.2010 - 01.06.2011. kr.409.00
Stempelafgift til staten. kr. 8.00
Statsafgift. kr. 175.00
Gebyr iht. prisliste. kr.7.00
Ialt til betaling. kr. 599.00
Hvem er det der påstår at ALLE forsikringsselskaber er tyveknægte??
Det er dæleme billigt. ( Skal siges at det er kun ansvar )
men alligevel. Så til jer der kører med "dyre" forsikringer i burde kontakte Nykredit for et tilbud. Jeg er ihvertfald dybt tilfreds. GSX 1100 Fèrn koster ca 800.00 om året

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅDAN. Nykredit forsikring
  • #1   23. jul 2010 Tja... Nykredits "slagtibud" var 1400kr. dyrere end mit nuværende selskab?

• #2   23. jul 2010 Har prisen indflydelse på at du samlet flere forsikringer ved Nykredit?

• #3   23. jul 2010 Jeg har også sparet over havldelen på min bilforsikring hos Nykredit smiley

• #4   23. jul 2010 "Uhh R maskine, at betale!"

• #5   23. jul 2010 som tidligere sælger af forsikringer hos nykredit, kan jeg oplyse at de IKKE ønsker forsikringskunder under 30 år, og vil helst kun tegne dine forsikringer hvis du også har husforsikring hos dem.

men hvis du er 45, bor uden for kbh, har hus, bil, ulykke og er elitebillist,
    SÅ kan de godt være med smiley

• #6   23. jul 2010 mc er også kun over 35, det var grunden til jeg flyttede alle mine forsikringer. Bilen var de også først billig med da jeg kom med et tilbud fra et andet selskab

• #8   23. jul 2010 er så ikke enig i at de ikke dækker, vores opvaskemaskine "smed" vandet på gulvet, 55 kvm pergo i stiv bølgegang. Vi ringede og spurgte, dagen efter kom taksator og det blev dækket, til dobbelt så dyrt gulv..... så jo, vi er tilfredse....

• #9   23. jul 2010 hvorfor skal man være over 35, når det er de "ældre" der vælter mest ifølge statestikkerne ? smiley

• #10   23. jul 2010 @ Morten P
    Den statestik vil jeg gerne se, gider du smide et link til den?

• #11   23. jul 2010 De døde er de "gamle", men alm skader er vist stadig de unge! Der er jo mange der vælter solo, får hentet biken af vejhjælpen og så kontakter forsikringen, uden at komme i avisen!

• #12   23. jul 2010 mja skal nok passe det er sådan det virker smiley

• #13   24. jul 2010 jeg sparede 2000 alene på mc ved skift til alka.... fik mindre selvrisiko og incl vejhjælp:-)).... så det kan betale sig at shoppe lidt rundt og presse dem lidt - de er sultne:-)

• #14   24. jul 2010 Hvis det er de "rigtige" kunder der kommer ind så er de, men syntes sq ikke rigtig der var nogen der gad at forsikre mig smiley
    Er jo lige før de smider røret på når de høre under 25 og R maskine, men vi kan sagtens give dig ansvar til 9.000kr... ehm nejtak ?

• #15   24. jul 2010 Morten P.
    Dete er ikke for at være negativ ell. prale, men du virker som om du er sur over du ikke ka få forsikret din mc pga din alder. Husk på at vi trods alt er nogle stykker der har kørt mc i MANGE år. For mit vedkommende siden 1982 uden skader, så et eller andet sted skal vi "Gamle" vel belønnes med en billig forsikring. Din tid kommer også, bare du kører fornuftigt og uden skader.. smiley

• #16   24. jul 2010 Mja syntes da det er noget trælst ikke at kunne få den kasko forsikret, bare fordi andre folk ikke kan køre på deres.
    Hvis de nu bare tilbød tyveri og brand forsikring, så var jeg også tilfreds, at jeg går ud og smadre maskinen fordi jeg køre af lort til, det kan jeg sagtens acceptere, men at en eller anden junkie skal stjæle den for at tjene nogen hurtige penge, det kan jeg sq da ikke gøre noget ved, om så jeg er 10 eller 90år

• #17   27. jul 2010 Hmm jeg har Nykredit Bank og alle mine forsikringer i Nykredit Forsikring. jeg har haft dem i ca. 5-6år (siden de købte Østifternes forsikring).
    Jeg er 42, jeg har en gsx750f kasko forsikret i Nykredit og er elite bil/mc'ist.
    Jeg har nu købt en Hayabusa. den kunne de så kasko forsikre for 15.000 om året..... Så nej Nykredit er ikke MC glade. Det endte med at jeg kasko forsikrede den i IF-forsikring for 6500 om året. (TopDanmark kunne gøre det for 7300)

• #18   2. aug 2010
    har en anden mc, der er uden afgift og stå opmagnasineret.....

men
    hvorfor kan jeg ikke få stil-stands forsikret den mc der er uden afgift nogle steder... den skal bare tyveri og brandforsikres.. men da der ikke er plade på så vil de ikke .. jeg fatter nada af det.. nogle der kan hjælpe med det..

• #19   3. aug 2010 alt ting kan jo forsikres, det er bare et ? om at finde det rigtige selskab!
    Arme, ben og patter kan få en, så kan en mc uden plade vel også!

Kommentér på:
SÅDAN. Nykredit forsikring

Annonce