3.119 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

"Klubber" i Viborg og omegn "Klubber" i Viborg og omegn

Hey gæve gutter og gutinder

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en Suzuki Gsxr 750, og tænkte i den forbindelse om der skulle være en "klub" eller to i Viborg eller omegn, der tager et par ture engang imellem og ser på det danske land, hvor der kunne være plads til en mere smiley

Jeg vælger at skrive klub i anførselstegn da det som sådan ikke behøves at være en desideret klub, men evt også bare et par stykker der mødes engang imellem for at lufte maskinerne og have lidt hyggeligt samvær med ligesindede smiley

Med venlig hilsen
Lars K

P.S. Jeg har endnu ikke fået oprettet min mc, da jeg først skal hente den torsdag d. 5 August, og gider ikke rigtigt oprette den med forhandler billeder, da jeg er ved at få lavet et par forskellige ting på den. Så venter lige til jeg får den hjem, og selv kan tage nogen ordentlige billeder smiley

Attraktive lejeboliger i Viborg
Hvis du er på udgik efter en ny lejlighed i Viborg, bør du kigge på https://www.boligninja.dk/viborg, hvor du kan finde en masse attraktive lejligheder.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere fatning 400 kr.
  • Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Hækkeklipning 500 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Klubber" i Viborg og omegn
  • #1   23. jul 2010 CC Tigers i Viborg er da et godt bud.
    Flinke mennesker.

• #2   23. jul 2010 Måske det lige skulle nævnes at jeg ikke søger efter nogen bestemt MC-genre, alle er velkomne. Så om du / i kører på race-, chopper-, motard eller ja whatever maskiner er jeg interesseret i at høre fra dig / jer.
    Vil meget gerne høre om jeres erfaringer og oplevelser på diverse mc'er da man, som nok de fleste ved, kun bliver klogere af erfaring smiley

• #4   23. jul 2010 Tak til både Lars C og John L

Lige et lille hurtigt spørgsmål til John L, er der nogen alders begrænsning på hvornår man kan være medlem hos jer eller hvordan?

Til Lars C - Ja CC Tigers virker bestemt som en hyggelig forsamling af mennesker, de er helt klart nogen jeg vil tage et smut forbi og høre lidt om smiley

• #6   23. jul 2010 John L - Okay det lyder rigtigt godt smiley
    Jamen det er da helt klart en tur jeg er klar på at tage med på.. Har du nogen idé om hvad tid det er på borgvold?

• #9   23. jul 2010 Lars K du vil altid være velkommen i cc-tigers, der er klub aften hver fredag kl 19, så kig du bare for. hilsen en cc-tigers

• #10   23. jul 2010 John L - Okay, det vil jeg gøre så smiley

Henrik P - Tak skal du have, det virker også, ud fra jeres hjemmeside, til at være en hyggelig klub, så jeg kommer helt sikkert en tur ud forbi og hører lidt om klubben og sådan smiley

På snarligt gensyn til jer begge

Lars K

Kommentér på:
"Klubber" i Viborg og omegn

Annonce