{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Cidric T
Cidric T
Tilmeldt:
14. jan 2009
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12

Billige banedage {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop tilmeldt mig en banedag til 800,- fordi jeg læste om det her i forummet (det var sgu da billigt). Nu er indlæget væk. Det er så lykkedes mig via en efterlysning i et andet indlæg at få kontakt til andre der ligeledes havde tilmeldt sig. En eller anden har dog også tilføjet at indlæget blev fjernet på grund af reklame, og hvad så! Det var et skide godt tilbud. Jeg er sådan set voksen nok til at kunne bedømme om noget er sandt, usandt, eller skadeligt.

Der er vel stadigt pressefrihed i det her land, eller hvad!!

Jeg vil i hvert fald gerne høre om det, hvis der er nogle her i forummet som falder over særligt gode MC tilbud reklame eller ej


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billige banedage
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #1   25. jul 2010 Det passer så ikke..."Nogen" har ikke tilføjet noget - JEG har skrevet det som det er - nemlig at tråden blev fjernet da det er reklame, som ikke hører hjemme i forummet.
    800 for det arrangement er ca hvad det er værd, så specielt billigt synes jeg nu ikke det er...

    Desuden ville jeg føle mig pænt meget pisset opad ryggen hvis jeg havde betalt fuld pris for noget, og der så kom rabat på den samme vare i sidste øjeblik bare fordi udbyderen var desperat. Folk har jo betalt 1000 per dag indtil nu - men det glemmer du vist at fortælle...

    Der er masser af pressefrihed, men det er overhovedet ikke relevant i det her tilfælde da det er udbyderen selv som opretter tråden, udelukkende for reklame for sit eget arrangement.
    Vil man reklamere her på forummet så kan man være så venlig at betale for spalteplads som alle andre annoncører skal.


  • #2   25. jul 2010 sajmon slap dag lidt af og lad folk fortælle hvis der er noget som er billigt det er vel det forumet er til ! ! ! eller hvad???

    jeg syntes efterhånden flere og flere brokker sig over at mcgalleri skal bestemme for meget over folk. . . lad nu være med og splitte en elles rigtig fin hjemmeside ad. . .

    jeg er enig cidric T i af folk slak fortælle hvis der er nogle som støder på noget som er billigt. .


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #3   25. jul 2010 Kim H - Jeg slapper skam helt af, men det gør du vist ikke...

    MC Galleri bestemmer ikke mere over folk end de nogensinde har gjort før, men de regler som gælder for siden, skal overholdes.

    Det skal du - det skal jeg, og det skal resten af brugerskaren her på siden, inklusive banedags arrangører som er desperate for at komme af med nogle pladser i sidste øjeblik, fordi omtalen og placeringen af deres arrangement ikke kan sælge det alene.

    Det er lidt svært at lodde stemningen når man nu kan huske at folk gik heeeeelt bananas da der kom reklamer i deres profiler - og når man så pludselig vil begrænse det de har brokket sig over, er det også forkert...?


  • #4   25. jul 2010 De kan jo bare købe en annonce som alle andre. Eller håbe deres arrangement er så godt at brugerne får lyst til at oprette en tråd om arrangementet.

    Hvilket Cidric nu har gjort + en masse sur mavegalde ...


  • #5   25. jul 2010 Præcis!! Reglerne skal følges og jeg er røvtræt af at folk bruger forum til at reklamere for al deres bras!!

  • #6   25. jul 2010 Nogen der kender et sted at sove derover, syntes det bliver lidt for bøvlet hvis jeg skal til at slæbe telt med

  • #7   25. jul 2010 Det er mig bekendt ikke forbudt at gøre opmærksom på noget som er billigt. Bare man ikke reklamerer for egne varer og ydelser. Ret mig venligst hvis det er forkert.
    Jeg har da bemærket en som konsekvent gør opmærksom på MC tilbud i ALDI.


  • #8   25. jul 2010 Eller også er det LIDL ?

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #9   25. jul 2010 Der blev reklameret for egne varer og ydelser.

  • #10   25. jul 2010 Nemlig, TAK

  • #11   25. jul 2010 Jeg er også interesseret i at komme derover, eller rettere jeg skal derover, men har ikke mulighed for at transportere min bike derover, kan sagtens selv komme afsted! Så hvis nogen har en plads tilovers i kassevognen eller andet så send lige en PM til mig, tak!

  • #12   25. jul 2010 Pressefrihed... Good one!

  • Cidric T
    Cidric T Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #13   25. jul 2010 Mage til negativitet hos VIP brugerne skal man da lede længe efter .. Sajmon, kan du slet ikke forstå at det er fornuftige mennesker der kører på motorcykel, og er brugere af dette forum, vi kan godt håndtere en smule opmærksomhed omkring et godt tilbud.

    I øvrigt er der vel ikke noget galt i at sætte prisen på en banedag ned, hvis der stadig er restpladser når dagen nærner sig, rejsebranchen gør det jo konsekvent, og det samme gør butikkerne når der er udsalg.

    Så lad os nu selv bedømme, hvad der er et godt tilbud og hvad der ikke er.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #14   25. jul 2010 Det er ikke kun VIP brugerne - det er alle brugere, og det ville du vide hvis du havde været her længe nok.

    Har du overhovedet taget dig tiden til at læse hvad det her går ud på?

    Det handler kun om reklame i forummet som ikke er tilladt - ikke din bedstemors papegøje, pressefrihed eller for den sags skyld gode tilbud på banedage.

    Jeg er rimeligt ligeglad med hvad rejsebranchen laver af narrestreger - som arrangør af banedage graver man sin egen grav hvis man både er amatør, og oven i købet pisser på sine kunder på den måde.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #15   25. jul 2010 Rettelse - folk har så betalt 1150 for enkeltdage indtil nu - men det bliver det så absolut ikke bedre af EFTER MIN MENING.

    Summa summarum - reklame i forummet er ikke tilladt, og det er årsagen til jeg sletter den originale tråd, i kraft af mit virke som HJÆLPEADMINISTRATOR.

    800 kroner er EFTER MIN MENING at pisse på kunder som allerede har betalt 350 mere per dag.

    Arrangementet er kun de 800 kroner værd EFTER MIN MENING SOM TIDLIGERE DELTAGER - så det skulle alle have betalt lige fra starten.


  • #16   25. jul 2010 Jeg har fået fjernet et indlæg af Sajmon hvor jeg ikke er enig i begrundelsen, men dette er så en dialog mellem hjælpeadministratoren og mig.

    Lad mig derfor blot korrigere en oplysning om en listepris på 1000 kr. for en banedag hos udbyderen (hvor jeg ikke må nævne navnet, så bliver jeg frosset, men gæt selv). Udbyderens listepris er 1150 kr. (1000 kr. hvis det er sammenhængende dage) så 800 kr. må siges at være et godt tilbud.

    Jeg ser intet forkert i at restpladser udbydes til en lavere pris end udbudsprisen, det er udbud og efterspørgsel, og et spørgsmål om du har is i maven til at vente på et godt tilbud.

    Afbudsrejser er vel et meget godt eksempel på denne praksis.

    Vil du gerne være sikker på en palds, så betal prisen - kan du vente og er ligeglad med at komme på en specifik dag, så vent (risikoen for et udsolgt arrangement må du så tage med i beregningen)

    Jeg har sammen med min klub, et arrangement med ca. 65 glade MC'ister med en udbyder (kan ikke sige hvem), og jeg turde sku ikke vente til 14 dage før med at tilmelde os ;o).

    Skulle jeg så blive frosset på efterfølgende bemærkning, så er der nogen der går i små sko: DET ER efter min mening ikke en hjælpeadministrators job ar bedømme udbudspriser (citat: 800 for det arrangement er ca hvad det er værd, så specielt billigt synes jeg nu ikke det er) og om hjælpeadministratoren selv ville føle sig pisset op af ryggen er uvedkommende for en begrundelse for sletning af et indlæg.

    Hjælpeadministrator skal sørge for at reglerne bliver overholdt, og ikke sin argunmentation for når de ikke gør det komme med personlige argumenter og holdninger til emnet. Det kan han så oprette et andet indlæg til, der ikke er et direkte svar på hvorfor et indlæg er blevet fjernet.

    Hvis dette indlæg skulle blive fjernet, mener jeg ledelsen af MCG har et alvorligt seriøsitetsproblem.

    Mvh
    JLL


  • #17   25. jul 2010 Meddelelse fra hjælpeadmin til mig:
    ******************************************************
    Kig i tråden - det er skåret ud i bølgepap så selv du burde forstå det.

    Mvh
    Sajmon
    ******************************************************

    Ikke særlig konstruktiv måde at give feed back på. Hjælpeadministrator skal sørge for at regler overholdes IKKE være smagsdommer, det må der være andre der klarer.

    JLL


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #18   25. jul 2010 Jeg fjernede indlægget da det indeholdt specifikke navne - som gør tråden til udhængning af udbyderen. Det er i strid med reglerne - så hvis det sker igen, sletter jeg tråden som jeg også forklarede dig højt, klart og tydeligt i den besked.

    Det er ikke det faktum at jeg selv ville føle mig pisset op af ryggen som ligger til grund for min sletning af indlægget, men nævnelse af navnet på udbyderen. Hvis ikke du gider læse hvad jeg skriver, bliver det svært at kommunikere - og egentlig spild af tid.

    Som jeg skrev højere oppe, og gerne gentager så selv du kan forstå det, er det ikke i kraft af mit virke som hjælpeadministrator at jeg mener at 800 kroner er den reelle pris - men i kraft af at jeg er tidligere deltager på udbyderens arrangement.
    Der er bare folk som gør det bedre, og det betaler jeg gerne en smule ekstra for...

    Din sammenligning med rejsebranchen finder jeg lidt grinagtig og totalt irrelevant - men det er kun MIN mening. Jeg kender mange som ikke deltager af flere forskellige årsager - bl.a det med prisdump...


  • #19   25. jul 2010 JLL læs nu hvad sajmon skriver

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #20   25. jul 2010 Det er ikke feedback - det er en opfordring til at fortsætte debatten her i tråden.

    Men det er spild af tid hvis du ikke gider læse andet end hvad du selv skriver.


  • #21   25. jul 2010 Du argumentere i dit første indlæg og i det direkte svar til Cidric omkring priser og det at blive pisset op ad ryggen.

    Giv dit argument som hjælpeadm. i dit direkte svar. Som f.eks:

    Indlægget blev fjernet da der var tale om direkte reklame fra udbyderen selv........

    ........PUNKTUM finito slut finale - kom så gerne med dine udgydelser med klar reference til at du udtaler dig som privat bruger, og IKKE som hjælpe administrator. Prøv at lade være med at blande de to roller sammen - det er uprofessionelt.

    Bare et godt råd, Følg det eller lad være, men det ville klæde dig ad adskille dine roller lidt.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #22   25. jul 2010 Nu må du lære at skille tingene ad.

    Personlige meninger kendes ofte på "synes jeg" eller "efter min mening" eller "mener jeg". Det er der masser af i første indlæg og de efterfølgende.



  • #23   25. jul 2010 Nå ja, stil og kommunikative evner er jo forskellige, som sagt tag rådet eller lad være. Må jeg i øvrigt gøre opmærksom på følgende:

    4. Misbrug ikke din profil til at fremme kommercielt salg og til at reklamere for hjemmesider.

    Klippet fra din profil: Billederne i sneen er taget af www.jakobtaarnskov.com - skal du så fryses eller hvad ???

    Øhhhhhhhhhh, skal vi ikke bare tage et par sko på der er et eller to numre større.

    Mvh
    JLL


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #24   25. jul 2010 Find mig EN ting på den hjemmeside som er kommerciel....

    Tag din penis ud af den flue - det klæder dig ikke...


  • #25   25. jul 2010 Ha-ha, er det reklame eller ej så er der regler, som du selv så nidkært vogter, reglerne siger:

    1.7 Reklamer for hjemmesider
    Det er ikke tilladt at udnytte MotorcykelGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.

    Om det er kommercielt eller ej er ligegyldigt.

    Flueknepperi, princip eller hvad - prøv selv at overholde reglerne før du farer rundt og fryser andre.

    Just mu 5 cent.

    JLL


  • #26   25. jul 2010 kan jeg få en PM med tilbud

    pft.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #27   25. jul 2010 Hvem har jeg da frosset for hvad, siden du nævner det?

    Men fair nok - så tager jeg en runde og fryser alle som har udfyldt feltet med "hjemmeside" i deres profil - og sætter dig på som den person der påpegede at det var en god ide.

    Er det planen?


  • #28   25. jul 2010 Øhhhhhh, når MCG selv har lavet et felt i profilen hvor man kan angive sin egen hjemmeside, så er det måske fordi at lige netop her kan man angive dette (og så i øvrigt ikek andre steder).

    Men tag det gerne op med ledelsen af MCG hvis dette ikke skal være der, det er forholdsvist enkel scripting der skal til for at fjerne feltet for alle brugere.

    Mvh
    JLL



  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #29   25. jul 2010 Det behøver jeg ikke - for jeg kan sagtens skelne mellem kommercielle links som bliver spammet i forummet af desperate banedagsudbydere, og folk der har knipset lidt billeder og vil have lidt hits på det.

    Det første er et problem som vi tager os af udfra økonomiske anskuelser - det andet er harmløst og kræver i de fleste tilfælde ingen yderligere aktion.


  • #30   25. jul 2010 OK, det kan jeg godt forstå. Kan du så fjerne din reklame for http://www.race-pixx.de/ da der på deres hjemmeside optræder priser m.m. for billedarbejde på bl.a. banedage.

    Mere kommercielt bliver det da ikke, eller hvad ??

    JLL


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #31   25. jul 2010 Næ.

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #32   25. jul 2010 Men nu har du skrevet linket her, så slet lige din sidste kommentar.

  • #33   25. jul 2010 11 gange for en administrator at mundhugges på denne måde er sgu ikke professionelt og JL L i er snart for meget begge to!
    Hvis ikke man kan lide reglerne her, som jeg også synes er lidt underlige en gang imellem, så må man bare fise et andet sted hen! Det hyggelige sted er også rart at besøge til tider!
    Med disse ord vil jeg gå i seng, der skal også skiftes udstødninger i morgen!


  • #34   26. jul 2010 Pass the popcorn!

  • Cidric T
    Cidric T Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 12
    #35   26. jul 2010 Sajmon !

    Jeg skal bare lige forstå en ting, hvis jeg som bruger og deltager ved et banearrangement, eller opdaget et godt tilbud på et sådant så må jeg godt skrive om det ikk!

    Det er da vel også i din interesse da man tydeligt kan se fra din profil at du bruger meget tid på bandage.


  • #36   26. jul 2010 Hva' så Morten P. fik du gnasket nogle popcorn :o).

    Du spørger længere oppe i tråden til overnatning, og en mulighed er Best Western nær lufthavnen - det er måske lidt pebret, men er man to der kan dele et værelse, kan det gøres for en 450 kr. pr. person.

    Ellers Googl: boende sturup

    Her et par forslag: http://www.sturup-park.se/hotell/main.html

    eller: http://maps.google.dk/maps?hl=da&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&um=1&ie=UTF-8&q=boende+sturup&fb=1&gl=dk&hq=boende&hnear=Malm%C3%B8+Lufthavn,+Svedala+kommun,+Sverige&view=text&ei=-lFNTJHII8aMOL7Y3ZUD&sa=X&oi=local_group&ct=more-results&resnum=1&ved=0CDUQtQMwAA

    Kender ikke priserne på de øvrige, har aldrig brugt dem så referencebeskrivelser kan jeg ikke give dig

    Mvh
    JLL


  • #37   26. jul 2010 Vandrehjem i hele Sverige

    http://www.lokaldelen.se/foretag/-/q_vandrarhem/1/?edsacid=ldggladw


  • #38   26. jul 2010 Skulle du vælge ikke at sejle direkte fra Nordjylland til Sverige (kender ikke prisbilledet derfra), men køre via Kbh, og har venner eller familie her, så tager det så kun ca. 40 minutter at ramme Sturup fra den kant.

    JLL


  • #39   26. jul 2010 Sajmon.

    Syntes du træder overstregen når du som hjælpeadministrator begynder at udtale dig om hvad en rimelig pris for en banedag er, og om det du har fået passer til prisen i forbindelse med denne tråd..
    I denne her bør du være neutral, og slet ikke hoppe med på vognen med mundhuggeri!!!


  • #40   26. jul 2010 Bliver det ikke i sidste ende banedagsudbyderen der skal have is i maven for ikke at aflyse fremtidige arrangementer, når alle deres evt. kunder venter med at booke, for at få det gode tilbud???

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #41   26. jul 2010 Allan R - Sådan er det når folk ikke VIL forstå det man skriver, og man derfor bliver nødt til at pensle det ud. Man kan jo heller ikke ligefrem sige at du selv bidrager med noget, så du burde have ladet være med at klikke på "Opret indlæg til dette emne"...

    Cidric T - Der er ingen som nogensinde vil klandre folk for at nævne gode tilbud, men som i denne tråd kan du ikke forvente at hverken jeg eller andre brugere holder mund med at kommentere på det., når de rent faktisk har erfaring med det du kalder "godt tilbud"...

    Allan(Kolding) T - Du burde ikke hoppe på vognen med "hak på en hjælpeadministrator", men derimod bruge bare 2 sekunder på at læse og forstå hvorfor jeg udtaler mig om prisen, i hvilken egenskab jeg udtaler mig om det, og ikke mindst hvad min baggrund er for det.

    Det er efterhånden forklaret MANGE gange, så stram lige op en gang..


  • #42   26. jul 2010 I fortsætter bare, jeg hopper af nu!

  • #43   26. jul 2010 Sajmon.

    Jeg har intet i mod dig, og kan heller ikke mindes at jeg har udtrykt en holdning om en hjælpeadministrator før.

    Jeg forstår du har en erfaring, og en holdning til prisen på omtaltes arrangement.
    Mit syn på denne tråd er bare at du, som hjælpeadministrator ikke bør udvise dig så farvet som du gør her.
    Du har slettet en tråd under at det var en skjult annonce, og det er helt fair. Der hvor jeg syntes det bliver problematisk, er at du giver dit besyv med at de priser de ellers kører med i for høje i forhold til hvad DU har fået, og de 800 passer bedre..

    Kan du se at du bærer 2 kasketter?? en som Sajmon og en som hjælpeadministrator, og når du har reageret som HA i en sag, er du sq nok nødt til at forholde dig neutralt med dine egne holdninger, og gemme den til tråde hvor det er Sajmon der skriver. smiley

    Håber du forstår hvad jeg mener - for jeg er i bund og grund ligeglad, det skæmmede bare mit billede lidt af dig. smiley

    Mvh
    Allan


  • #44   26. jul 2010 Allan...Kolding..
    Det er ramt SÅ godt det der...

    En ordentlig gang munddiare der burde være holdt væk fra forum...


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.657
    #45   26. jul 2010 Allan(Kolding) T - Jeg kan sagtens følge dig i det du siger, men jeg synes også det er en smule problematisk at ALT hvad jeg skriver her på forummet, kategorisk SKAL tolkes som værende baseret på min titel som hjælpeadministrator, og at jeg derfor aldrig kan udtale mig personligt.

    Sorry - men det er altså ikke min hovedpine at folk, som sagt tidligere, ikke kan skille tingene ad og heller ej gider læse hvad jeg skriver.
    Det er muligt det kan udtrykkes på en anden måde, men så kunne det jo være rart med lidt konstruktiv kritik og evt en løsning til hvordan det skal gøres fremover.

    Jeg nægter ihvertfald at lade en skallet "titel" stå i vejen for mine personlige meninger - og det tror jeg de fleste ville være enige med mig i.
    Jeg er motorcyklist og jeg er flittig banedagsdeltager, så jeg er mindst lige så berettiget til at være her og deltage som alle andre.

    Den umiddelbare løsning ville være at oprette en profil mere, men det er ikke en brugbar mulighed i min verden. Folk må simpelthen være så voksne at de kan skille tingene ad...

    Også dig, Henrik...


  • #46   26. jul 2010 Havde nu egentlig tænkt mig at forlade dislogen, men jeg har selv siddet i "tillidshverv" og måtet være meget forsigtig med hvad jeg udtalte mig om som "privatperson" og hvad der var min holdning som bestyrelsesmedlem, så derfor et sidste lille venligt "pip".

    Mente det faktisk som et godt råd, og som en del af en konstruktiv dialog, da jeg kom med eksemplet om kort og præcist at klarlægge hvorfor indlægget var slettet, og så herefter komme med egne personlige kommentarer i et efterfølgende indlæg.

    Og nu vil jeg pakke tasken så jeg er klar til Knutten i morgen, thi vi er andre der også ser en racerbane en gang imellem ;o)

    JLL


  • #47   26. jul 2010 Staveplade se venligst bort fra de mange stavefejl ;o)

Kommentér på:
Billige banedage

Annonce