MC priser på Bahrain. MC priser på Bahrain.
Hejsa venner,
Som nogen af jer ved, er jeg i tiden på ferie på Bahrain. Et dejligt sted med dejligt vejr, og en masse fine biler at se på, samt enkelte men flotte motorcykler.
Jeg var lige inde forbi den lokale Suzuki pusher for at snuse lidt, og efter et kvarters snak, kom priserne endeligt på bordet.
Suzuki GSX-R 750
Suzuki GSX-R 1000
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa.
Priserne på de tre lå alle omkring de 72,000 danske kroner, men der ville nok være cirka 10,000 at hente i afslag hvis man gik med til at købe en af de modeller han nu havde hjemme. Eneste krav her, er at man ikke kunne få Hayabusaen i rød, og 750'eren i sort.
Ellers var alt top notch.
Jeg tror sgu ikke jeg kommer hjem.
Røssi
PS. Jeg ved godt nogle af jer vil misforstå historien, som at være en "afgift-tude-vræle" historie, men det er det ikke. Blot en lille anekdote fra de varme lande...
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
ha`en god ferie .
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Skal du have en Hummer med nu vi er i gang?
Jeg tror uden pis jeg har set mindst 60 siden jeg kom herned, og det er uden løgn.
Se eventuelt min profil lige om lidt, for at se hvor galt det kan gå med en åndssvag Dansker og en H2'er, hehe.
P.S. Behøver jeg sige at jeg også har været til BMW og Caterham Super7 løb på formel1 banen? Nej? Nej vel?
dec 2005
Følger: 238 Følgere: 253 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.894
det ser sku lækkert ud der røssi . jeg er SLET ikke misundelig på dig
nov 2005
Følger: 74 Følgere: 69 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 836
Hader også at ligge og dase i varmen, og solen er en pest.
Det bliver også flovt at kommer hjem, solbrændt som en anden Peter André.
Jeg har været her i 12 dage, og rejser hjem i morgen aften...
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 5 Svar: 44
MC priser på Bahrain.