971 visninger
|
Oprettet:
hjælp med ny mc {{forumTopicSubject}}
står mellem
Suzuki Gsxr 1000 2007
yamaha R1 1000 2008
Ducati 1098 2008
hvilke af disse cykler ville i sige er bedst på gade og motorvejs kørsel..
fået afvide hvis jeg tar Ducati for man den mest porlidelige cykel der er nem og køre og stadig kan trække..
hva jeres mening og afaring.
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
rigtig fed kværn !!!!!
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 87 Svar: 505
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 11
så jeg kan forsikre en ordenlig cykel..
er 24...og helt ny på cykel.....
har kørt lidt motard ellers ikk..
feb 2005
Følger: 78 Følgere: 78 MC-er: 4 Emner: 96 Svar: 1.930
aug 2005
Følger: 76 Følgere: 80 MC-er: 5 Emner: 30 Svar: 1.328
Hvad sammenligner du lige med? Der er ingen af dem der er nemme at håndtere når kablet er stramt.
Men omvendt, så skal jeg garantere dig de kan trække..
Du kan sku ikke sammenligne en Supermoto med en 1000cc af de gale udgaver der..
PS. tag lige og se om du overhovedet kan få den forsikret som 24årig..
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 11
543: hva ville du sige ville være godt køb..
en suzuki gsxr 600/750 måske ?
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 11
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
så er en gsxr 600 et godt bud
okt 2004
Følger: 28 Følgere: 36 MC-er: 6 Emner: 394 Svar: 7.553
jun 2005
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 57
Måske du mener BMWs1000RR?
sep 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 516
Tilmeldt:
dec 2007
Følger: 20 Følgere: 83 MC-er: 7 Emner: 633 Svar: 6.792
Så han har sagt den er droslet ...
Hvad vil der ske hvis der sker en ulykke når han lyver Ang forsikring ??
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 15 Svar: 29
Min første mc er en GS 500 jeg syntes den er super fed at køre på og efter jeg har fået nyt luftfilter og udstødning på køre den bare såå meget bedre !
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.436
jan 2006
Følger: 23 Følgere: 22 MC-er: 3 Emner: 28 Svar: 280
Hvis du, Michel B, er fornuftig af natur så ser jeg ikke noget problem i at starte på en R1. Hvis du derimod er typen som bare sætter sig op og tror du er udødelig mens du vrider håndtaget i bund, så ville jeg vælge noget mindre.
Med en så kraftig cykel kan du bedre bremse/accelerere dig ud af eventuelle problemer i trafikken, frem for en 250 ccm et eller andet.
Men gør dig selv den tjeneste at tage et par kurser eller banedage <b>på din gadecykel</b>, så du lærer den bedre at kende. Ikke nødvendigvis helt til grænsen, men ting som at bremse korrekt ind i sving, læse vejen, accelerere ud af sving osv.. Og der er heller ikke noget værre end at se en rookie som kun bruger halvdelen af sit dæk, og som egentlig kunne have nøjedes med en SV650 el. lign..
Men tag et par dage på bane, der er trods alt nogle flere kræfter gemt i det stramme kabel på en R1 end på en Motard som du er vant til
Held og lykke.
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 53 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.492
foer man kan udnytte en 400 eller 600ccm maskine, skal man overveje om en liter maskine er noget for en !
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 11
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 3.007
Mit forslag: http://www.lej-en-racer.dk/ - de har lidt at hvert, og du skal nok få styret lysten samtidig med, at du har lidt mere til overvejelserne omkring litermaskinerne..
okt 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 571
men sæt dig op på liter maskine i racer klassen og se om ikke du er rigtig langt fra din grænse, og bagefter prøv noget 600 og se om ikke det er meget sjovere at komme tæt på grænsen
held med det
hjælp med ny mc