{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Streetfighter/racer {{forumTopicSubject}}

Er lidt nysgerig om at vide, om der er nogen forskel på en streetfighter og er alm. racer, med hensyn til køreenskaber og reaktionsmåde.

Der må være nogen herinde, der ved en helt del om sådan noget.

Er første gangskøber, og har forelsket mig i en 94`Suzuki streetfighter. Er der noget specielt man skal være opmærksom på?, eller andet???

På forhånd tak.
Vh.
Claus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Streetfighter/racer
  • #1   30. jul 2010 du sidder meget mere oprejst på en streetfighter,dvs du fanger mere vind,derfor bliver højhastigheds kørsel hurtigt anstrengende for nakken feks.men fun factoren er høj på dem =) køre egenskaber burde vel være de samme, da jeg går ud fra der ikke er lavet breddere bagfælg eller anden affjedring.men det er lidt anderledes med et bredt styr..

• #2   30. jul 2010 vær også opmærksom på syn af en ombygget maskine.

• #3   30. jul 2010 ja som morten siger , behøver man ikke køre så stærkt , for at at føle farten,som på en racer.
    jeg går ud fra at det er en hjemmebygget figter du kigger på , og så er der meget at være opmærksom på. syn , kvaliteten af arbeejdet, køreegenskaber. osv

• #4   30. jul 2010 Der er ikke lavet bredere fælge, eller affjedring på den. Der er simpelthen bare bygget om bagpå og foran.

Der er jetkit i karburatoeren, og rustfri udstødning på den.

Den er bygget i samarbejde med danios mc garage i aalborg.

• #5   30. jul 2010 tja , er så må du jo skrive hvad det er for en cykel , den får jo ikke ændret sine køreegenskaber af at få lavet lidt glasfiber/plastikarbejde ! hvad skal du gi for sådan en ?

• #6   30. jul 2010 Lad os høre mere - mange fighter ombygninger ser fede ud, men lige så mange giver en ulidelig kørestilling og det går udover brugs værdien jo - der er jo andet end sjov og blær ..

Kommentér på:
Streetfighter/racer

Annonce