{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.355 visninger | Oprettet:

Kaburatorjustering på Honda CB750 F1 {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle,

Jeg har en Honda CB750 fra 77, som netop har gennemgået en transformation til noget cafe racer-agtigt. MC'en kører og starter ok, men dør lige som ud, når den bliver fyret af, hvilket helt sikkert hænger sammen med, at der er blevet monteret Pod-filtre, og der i den forbindelse ikke er blvet sat større nåle.

Min forespørgsel: Er der nogen herinde (eller kender i evt. én) i Københavnsområdet, der har mod på at justere kaburatorerne (evt. indsætte ny nål), så den kommer til at spinde, gå korrekt i tomgang m.v. Det skal være én der har erfaring med Cb750'ere og ved hvordan de skal gå, idet jeg ellers lige så godt kan eksperimentere med det selv...

Glæder mig til at høre fra jer.

Pft.

Mange hilsner

Peter
dba@primitiv.dk


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaburatorjustering på Honda CB750 F1
Kommentér på:
Kaburatorjustering på Honda CB750 F1

Annonce