485 visninger
|
Oprettet:
Gipro på bandit {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har lige købt mig en GSF650AK8 Er der nogle herinde der ved om der er plads til en gearindikator på sådan en karl?
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 103
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 347
Der er plads til den mange steder, den fylder jo ikke ret meget, jeg har sat min til højre for tændingslåsen.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 10 Svar: 58
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 103
feb 2004
Følger: 42 Følgere: 37 MC-er: 7 Emner: 175 Svar: 545
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 347
(link fjernet)
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 103
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 347
http://images.dba.dk/images/3/11/%5C67812811_06082010182602_0682_3.jpg
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 103
Hvilken en skal jeg vælge? DS eller en af de andre, jeg kan se der er flere at vælge imellem.
mar 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 15 Svar: 347
A-TRE: Indeholder en Timing Retard Eliminator. Er fysisk større. Ved ikke hvordan den skal monteres.
DS: Plug n' play stik. Kobles i diagnose stikket. Der skal ikke pilles / wire-tappes i ledningsnettet.
X: Indeholder shiftlight og speedwarning. Installation er mere omstændig end DS.
Jeg valgte DS modellen da jeg ikke ville til at rode i ledningsnettet som er krævet med X. Så vidt som jeg lige kunne forstå, har A-TRE ikke nogen betydning på en 650 bandit, så den valgte jeg også fra.
Gipro på bandit