969 visninger
|
Oprettet:
Skal den synes? {{forumTopicSubject}}
Jeg tog pladerne af min mc fordi jeg ikk have penge til at betale forsikring, det har jeg så nu og vil have palderne på den igen, men skal den så synes..?
sep 2005
Følger: 36 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 95 Svar: 631
feb 2006
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 31
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 307
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 8 Emner: 20 Svar: 307
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
/
Jesper
feb 2006
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 31
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
Kan i så fortælle mig om jeg kan blive dumpet derinde for at have ændre min bagskærm/nummerplade holder..?
Der er kommet en alu skærm på istedet.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
/
Jesper
jun 2004
Følger: 54 Følgere: 53 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 2.281
Hygge
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
/
Jesper
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
Men den er lavet af en stor plade alu, blev fortalt at det var de ikk glade for, for den kunne forårsage person skade, men tænkte godt nok at det var der ikk hold i da det nok er det mindste problem hvis den er på vej til at forårsage person skade.
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
/
Jesper
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 60 Svar: 442
mange tak for de gode råd.
Skal den synes?