2.841 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
82 Svar
bil bytte med motorcykel bil bytte med motorcykel
er der nogen der ved om man må oprette en bil bytte med mc under market på denne sidde .
jeg har en fin opel vectra b 2,5 v6 som jeg gerne vil bytte med en mc
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 41 Følgere: 40 MC-er: 3 Emner: 48 Svar: 1.148
Men det er svært at tolke de regler der er for marked... Annoncer må kun indeholde mc relateret ting, hvilket en byttehandel mellem bil og mc jo egentligt gør...
/ Bülow...
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 20 MC-er: 8 Emner: 33 Svar: 44
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 64 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 2.336
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
Lars
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 472
man maa iflg. deres fortolkning KUN saelge MC for kontanter eller anden MC....
men nu fik du da spredt budskabet om din vectra, s[ kan folk jo sende dig en pm
okt 2006
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 3 Emner: 167 Svar: 3.621
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 108
Hehe...
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 54 MC-er: 2 Emner: 192 Svar: 7.504
Lorte regler? ja! Men de forstår at lave penge
maj 2007
Følger: 15 Følgere: 15 MC-er: 3 Emner: 150 Svar: 2.699
Der gåes i små sko indimellem...
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 222
Har fået slettet min fine annonce med masser af tekst med beskrivelse og 10 billeder, samtidig med trusler om fryseren, fordi jeg var komme til at skrive "evt bytte med ældre CBR 600 eller peugeot 206 CC"
så næste gang jeg skal sælge noget bliver det måske et andet sted.
Det kan da blive for latterligt og besværligt !!!!!!
så pas på BIG BROTHER is watching you
maj 2007
Ok, nok tuderi hehe
maj 2007
Jeg forstår heller ikke at ATV'er er herinde, men de vil vist heller ikke have dem på BilGalleri...
maj 2005
Følger: 29 Følgere: 28 Emner: 39 Svar: 1.138
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 996
jul 2010
den s;tning siger jo intet om at man ikke maa bytte sig TIL noget der ikke er mc relateret... men admins tolker det nok som de vil, saa kan vi andre i storre sko tolke det som vi vil......
maj 2007
Noget a la "Skik følge, eller land fly"
maj 2005
maj 2007
(det var til Gud...altså...ja i ved...)
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 45 Svar: 574
MEN, det fik jeg en fin besked fra Sajmon om hvorfor annoncen var slettet osv. og jeg spurgte om han kunne genfinde teksten fra annoncen fordi jeg ikke helt kunne huske info om cyklen, og vupti, så stod hele den gamle annonce i mine beskeder. så slettede jeg jo bare det med "evt bytte til bil" og lavede annoncen igen.
regler er regler, åndssvage eller ej. jeg syntes ikke der var nogen sur tone eller noget fra Sajmon, og man fik besked og tekst tilbage osv.
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
ps.. men bortset fra dette, , har du gjort det udemærket, en masse har set du gerne vil bytte, hhheeeeee
jul 2010
maj 2005
"4.1 Oprettelse af markedsannoncer
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager."
forstår du ikke hvad der står,eller forsøger du at fortolke..??
jul 2010
kob af mc... oprette annonce for at kobe en
salg af mc... oprette annonce for at saelge sin mc
bytte af mc... oprette annonce for at bytte sin mc for andet
stadigt ikke specificeret at det udelukkende er bytte mc til mc. Det er ikke et sporgsmaal om fortolkning men om laesning
maj 2005
"bytte af MC´er" betyder vel at man bytter mc'er ik??? ikke til franskbrød biler eller dåsetomater
jul 2010
maj 2005
det er da osse fint med mig hvis du ikke vil følge de retningslinier der er herinde, det betyder så bare at din, byttebil annonce bliver slettet, og du kan risikere at ryge i fryseren, det er jo helt dit eget valg :), tro mig denne diskussion har været oppe 1000vis af gange, og folk kan fortolke at det de vil, man må IKKE oprette annoncer med bytte til andet end "MC´er og MC-relaterede ting og sager"
jul 2010
med bytte til andet end "MC´er og MC-relaterede ting og sager"
det er jo netop det der IKKE staar, altsaa bytte TIL mc...
men du kan da faa lov til at bytte dine mc'er til et franskbrod hos mig... np
tror ikke vi kommer videre med at fluekneppe ordvalget, men saa laenge det ikke er specificeret mener jeg at hjaelpeadmins... som jo er brugere som os andre.... bor slappe lidt af med at fortolke som de vil og vaere lidt paa de andre brugeres side
maj 2005
med bytte til andet end "MC´er og MC-relaterede ting og sager" jeg forstår ikke hvad du skriver her??
hjælpeadmins har jo netop fået at vide fra toppen, hvordan reglerne er så kan de sgu da ikke "slappe af" osv... for så er de jo ikke HA'er i særlig lang tid tosse
men jeg vil opfordre dig til at skrive til overadmin med dine tanker og fortolkninger vil du have email adressen???
her er svaret som jeg fik da jeg spurgte:
Hej #Gud#
Nej, man kan altså bytte - dvs. betaling kan godt være andre varer - der dog skal være MC-relateret (ej biler eller andre varer der ikke er en MC eller MC-relateret).
Derudover kan du selvfølgelig sælge og købe helt alm. med kontakt betaling.
Med venlig hilsen
Anne-mette Thomasen
Invio
Rued Langgaards Vej 7, 5.sal
2300 København S
jul 2010
hvad fanden er der egentligt ogsaa fedt ved at vaere HA? kan da ikke se at det skulle vaere en storre skam at faa frateget sig den titel, medmindre man er jublende lykkelig for den smule begraenset magt det giver i et lukket forum paa internettet.... men hver sine lyster.
og nej skal ikke bruge email addyen, personligt rager det mig langsomt hvad man kan bytte, saelge og koebe her, det er ikke derfor jeg er her. men derfor kan jeg vel godt have min mening om at de skal specificere det tydeligt. Vi har endda betalt for at vaere her saa der burde da vaere en eller anden de kan betale lidt for at opdatere deres regelsaet...
maj 2005
Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
4.1 Oprettelse af markedsannoncer
Markedet er udelukkende beregnet til køb, salg og bytte af MC´er og MC-relaterede ting og sager. Alt andet vil blive slettet uden varsel. I øvrigt vil din brugerkonto ved gentagen oprettelse af ikke-relaterede ting, blive sat i karantæne.
Ordene "udelukkende" og "MC'er" samt "MC relaterede ting og sager" er det man skal fokusere på.
Det første ord, udelukker alt andet end de to næste formuleringer - så hvorfor er det så svært at forstå at en bil ikke er tilladt i markedet?
Der står også "slettet uden varsel" - så det kan heller ikke komme som en overraskelse.
Der står også "henvises til baboom" - og vi sagtens kan blive enige om at det måske ikke er det mest attraktive sted at oprette den slags annoncer, men det ER dog den mulighed i alle leder efter, så det er en lodret løgn at påstå den ikke er der.
Summa Summarum: Nej din bil må ikke optræde i hverken markedet eller i et fotoalbum hvor du skriver du vil bytte.
Lunten er ikke kort og vi hader ikke folk der gør det, men det er deres eget valg at bryde reglerne, så det er også deres eget valg at tage konsekvenserne af det.
Fortsat god weekend - det der er tilbage af den. :o)
jul 2010
personligt syntes jeg stadigt at det er uspecificeret og ikke tydeligt nok at det er MC til MC og intet andet. Jeg er tydeligvis ikke ene om det da emnet dukker op en del gange pr. maaned.
Generelt er reglerne uskarpe.
hmm, er en bil en * MC relateret ting og sager* hvis man skriver at den er perfekt til transport af reservedele eller persontransport til trackdays mm?
og god weekend
dec 2005
Følger: 12 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 15 Svar: 1.808
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 41 MC-er: 2 Emner: 210 Svar: 1.000
Det jeg ikke forstår er hvad der sker ved det. Det er jo ikke som om der bliver færre medlemmer her. Man kan jo godt have 2 mc'er og står og mangler en bil. Man sletter jo ikke sig selv på siden fordi man bytter den ene mc. Eller hvis man nu står og gerne vil ha en mc og har en bil at bytte med. Så var der jo faktisk chance for at der bliver oprettet en ekstra mc her på siden.....
Jeg forstår godt at regler er regler og fik da også bare sagt mit til hj. admin. og så var det det. Men lægger heller ikke skjul på at jeg syntes det er lidt snævresynet...... Har flere kammerater der har slettet sin profil pga dette...... Hvis jeg ryger i fryseboksen pga dette også vil jeg overveje det samme..... så vil jeg bare lige nå at sige tak for de mange år og mange gode råd og diskutioner....
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 826
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 1.033
Motorcykel købes.
Jeg ønsker IKKE at bytte med min fine opel vectra b 2,5 v6 som er til salg på (link).
maj 2007
jan 2006
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 25 Svar: 300
maj 2007
Bodie - Det ved du godt er en lodret løgn, så drop martyr rollen.
Kim (Brædstrup) H - Der er aldrig nogen som er blevet frosset for at stille spørgsmål til sidens regler, men der er masser af mennesker som er røget 5 dage i fryseren fordi de ikke kan respektere en afgørelse fra en hjælpeadministrator, og begynder på tilsvining og lignende snotbarnlig opførsel. Den slags mennesker har jeg personligt MEGET kort lunte med, og det tror jeg nok de fleste ville have i samme situation.
kenneth (Lolland) C - Det forslag har jeg personligt forsøgt at fremføre, men det er faktisk sådan at når man skal ændre i reglerne for gallerierne, så skal de regler udformes så de passer til ALLE galleri siderne. Argumentet højere oppe fra er altid at folk jo bare kan bruge baboom, for der ER alt tilladt. Selvom jeg ikke er enig med det, bliver jeg desværre nødt til at rette mig efter det.
Chefen T - Ja der er også flere som skriver "bytte med 4 hjul" som kun KAN være en ATV her på siden. Når man en gang har forklaret hvad der er tilladt og ikke tilladt, så nytter den der formulering heller ikke. Ser jeg det, så sletter jeg det...
Brian *Assens* ! - Jeps det gjorde han, fordi det ikke er første gang han bryder reglerne for siden. Ikke tråden her, men hans annonce - som er magen til den han fik slettet sidst. Han behøvede ikke engang spørge her i forummet, for han vidste det allerede.
Lars(Skive) J - Det er heldigvis forkert - læs ovenstående...
maj 2007
mar 2007
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 119 Svar: 826
Men set i lyset af hvordan visse andre hjælpeadministratorer igennem tiderne har håndteret det her, forsøger jeg selv at forklare folk hvad de gør forkert på en måde så de ikke føler sig trampet på.
Desværre ER der bare nogen som ALTID vil føle sig uretfærdigt behandlet, uanset hvordan man fremlægger sagen - og det må man tage med når det foregår på et online forum.
jul 2008
Så jeg vil da opfordre til at problemet tages op af nogle af beslutningstagerne i forretningen. For mig at se vil det kun betyde flere annoncer, flere sidevisninger, flere bannereksponeringer, hvis bytteannoncer på tværs af kattegorier ikke forbydes - eller hvis der laves et tværgalleri-marked, hvor én annonce, f.eks. bil/mc bytte, vises ved søgning i markedet både på bil og motorcykelgalleri, alt efter hvad der er i annoncen, og evt. med en knap på markedssiden hvor tværgalleri-annoncer så kan vælges til og fra alt efter om man vil søge bredt eller mere specifikt inden for sit eget galleri.
Jep, det må være nok gratis konsulentarbejde for denne uge. God søndag ellers.
Den 1/3 fik du fjernet en annonce og klart specificeret hvad du måtte og ikke måtte. Så vælger du at svare næsvist og rimeligt meget på kanten af hvad man kan tillade sig, men du bliver så først frosset da du den 6/3 opretter både en annonce OG et fotoalbum med samme irrelevante indhold som du havde fået besked om 5 dage før.
Du har desuden kun været frosset EN gang - det står i skarp kontrast til "flere gange" som du selv påstår.
Hvis du vil være "internet troll", så hav i det mindste styr på fakta.
I lige måde. :o)
apr 2009
Jeg synes også reglen mht bytte til bil osv er noget knep!! Men det er sgu også knep at man kun må køre 80km/t på diverse landeveje!! Man har som med mange andre ting i livet 2 valgmuligheder..
1. Følg reglerne
2. Bryd reglerne.......... og tag konsekvensen..
Så drop tuderiet..
jul 2008
maj 2007
Bare mine 5 cent...
apr 2009
<bare min 5 cent : )
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 184 Svar: 4.928
Ejerne ønsker tydeligvis IKKE at følge vores ønsker på dette punkt..
FÆRDIG!!!!!
Har selv lavet fejlen, og fik en VENLIG henstilling fra Sajmon, om hvad der var galt (købs annonce, hvor jeg tilbød delvis betaling med en bærbar!!!)
Til trods for hvor mange gange det har været oppe, er det utroligt, Sajmon ikke gjorde mere
UTROLIGT er det dog, som de andre HA er usynlige i disse diskussioner!!.......
apr 2009
apr 2009
jul 2008
jul 2008
dec 2005
du er satme fuld af løgn, jeg blev frosset af dig fordi jeg kommenterede din vens mc, da jeg selv senere bad dig om hjælp under min salgsannonce var dit svar: få dig et liv !!! at du ikke vil stå ved dine egne beslutninger, ja det havde jeg ligesom regnet med
Efterfølgende provokerer du så yderligere ved at spørge om jeg gider rydde din egen annonce, og får det svar at du selv kan slette de 5 kommentarer og sætte folk på filterliste. Du bestemmer ikke over min arbejdsbyrde, så bare drop det tuderi. Jeg står 100% ved mine beslutninger men du kan ikke være så kamp naiv at du tror jeg gider røre en finger for dig, når du lige har siddet og kaldt mig alverdens ting og svinet mig til.
apr 2009
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 195 Svar: 2.054
Og så er den ikke længere..
feb 2008
Følger: 29 Følgere: 30 MC-er: 1 Emner: 112 Svar: 7.300
kan du ikke li lugten så find ny bager
feb 2008
og det er skam en alvorlig sag
jul 2010
For mig at se er de ikke specificeret så de ikke kan misforståes.
Samtlige regler ser iøvrigt ud for mig som de er skrevet af en lærling på kontoret mht ordvalg oa, men dem om det.
Får dig og andre HA'ere en slags kompensation for at, indimellem, være nogle hårde sataner overfor jeres "kammerater" herinde? eller er det udelukkende "æren" og den smule magt som trækker?
spørger af ren nysgerrighed, intet imod dig da du sikkert er en fin fyr udenfor MCG
mar 2007
Får dig og andre HA'ere en slags kompensation for at, indimellem, være nogle hårde sataner overfor jeres "kammerater" herinde? eller er det udelukkende "æren" og den smule magt som trækker?
spørger af ren nysgerrighed, intet imod dig da du sikkert er en fin fyr udenfor MCG
-----------------------------------------------
SÅ tænker jeg jo automatisk:
Dan S, får du, og andre provokerende noget ud af at provokerer de personer, som er med til at holde MCG kørende?? De gør et frivilgt arbejde, og uden en form for moderator, ville det være meget værre!!!!
jul 2010
sidder vi alle som nikkedyr så får vi aldrig en dialog igang og får aldrig ændret/forbedret siden, som iøvrigt på mange punkter er rigtig god.
Der er altid plads til forbedringer, og der er mere end god grund til at specificere reglerne så der ingen tvivl er.
frivilligt arbejde er fint nok, men mon ikke at de forskellige "gallerier" kan splejse om en eller flere lønnede moderatorer for de penge der betales for at være her samt reklameindtjeningen?
mar 2007
jul 2010
Jeg kan ikke se at jeg laver personlige angreb nogen steder?
Er det fordi jeg spørger til "Ansættelsforhold"??
Eller fordi at jeg siger at Sajmon sikkert er en fin fyr?
Der er intet af det som er skrevet som et angreb, og tager nogle af hjælpeadmins det som værende et sådan så bør de nok melde fra som admin. Får andre end hjælpeadmins ondt bagi af min formulering er det bare ærgeligt
mar 2007
sov godt børn
SÅ fik cyklen ordnet bremser, og forgaffel olie og pakdåse IGEN i aften!!
Så må jeg spørge dig: hvem fanden tror du du er?
Prøv bare for en gangs skyld at se på tingen fra en anden synsvinkel end din egen. Ville du ikke føle dig provokeret over at en eller anden kaldte dig magtsyg når blot du prøvede at bidrage med noget?
En ting er at jeg blot ignorer det til at starte med, for du er hverken den første eller sidste bruger som spilder alt for meget tid på at diskutere ingenting, men at du samtidigt skal gøre dig til dommer over hvordan folk må reagere på dine platte kommentarer, gider jeg personligt ikke finde mig i.
jul 2010
Jeg syntes bstemt at jeg har skrevet flere gange at det var af nysgerrighed, og syntes egentligt at mit spørgsmål om bevæggrunde for at være ha'er er legitime nok. Jeg remsede de få grunde op som jeg kunne komme på, er der andre hører jeg da gerne dem.
Iøvrigt handler spørgsmålet om Ha'ere i almindelighed, ikke kun om dig.
hmm rart at der er nogen der vil "bidrage med noget", jeg har måske misforstået jeres rolle men på mig virker det som 80% af jeres "job handler om at give andre brugere mundkurv på? af ren nysgerrighed vil jeg da gerne høre hvad det ellers indebærer?! og nej, er ikke en provokation.
og jeg tror egentligt ikke at jeg er andet end alle andre herinde, en der betalr for en vare. Hvordan folk reagerer er op til dem, men derfor kan man vel godt være uenige og tage en diskussion? Som skrevet tidligere kommer man ingen vegne hvis ikke man debatterer emnerne, og netop dette emne dukker op temmeligt tit.
øh... hvad mener du med at du personligt ikke vil finde dig i det? bliver jeg nu frosset af personlige årsager?
Jeg kan jo kun svare for mig selv - vil du vide hvad andre ha'er har af bagtanker, så må du jo spørge dem.
Da jeg startede som ha, var det på eget initiativ - og mest fordi jeg var evigt træt af intetsigende forum overskrifter, personlige provokationer brugere imellem, annoncer eller reklamer i forummet, irrelevante kommentarer til annoncer, irrelevante annoncer og en masse andre ting, som jo sagtens kan opfattes som indskrænkelse af brugernes personlige frihed. Det har intet med magtsyge at gøre men et ønske om at den pågældende hjemmeside ikke mister fokus på en masse punkter. I processen med at opretholde det fokus, er der altid nogen som føler sig uretfærdigt behandlet, men fælles for de fleste af den slags mennesker, er mangel på respekt for "autoriteter" og en mangel på forståelse for at en hjemmeside stort set aldrig tilbyder noget der minder om ytringsfrihed. Deraf sætningen med lugten i bageriet og at finde en anden bager. "Følg reglerne eller skrid" bliver det dog oftest til da er grænser for hvad og hvor længe man gider diskutere.
Du tager grueligt fejl hvis du tror at din brugerbetaling er en særlig stor del af sidens indtægter, og på baggrund af det kan du måske så gennemskue hvorfor brugernes ønsker og behov har så lav prioritet. Som sagt højere oppe, ER der forsøgt med forslag til regelændringer, men der sker NADA.
Frosset af personlige årsager? Det er aldrig sket og vil aldrig ske her på siden.
apr 2009
For det MÅ du være når du lukker så meget lort ud!
feb 2008
gad vide om flest ord vinder
jul 2010
jeg kan ikke se hvor jeg "bestemmer" hvordan mine kommentarer modtages..
Sajmon, alle fine årsager men stadigt utaknemmeligt set i mine øjne, og "jobbet" består vel mest i at lege "politibetjent" . Som jeg har skrevet længere oppe så er jeg godt klar over at vores betaling ikke er en stor del af sidernes indtjening, men stadigvæk betaler vi alle for at være her.
Det er sku lidt fallit at ejerene udpeger HA'ere og så ikke engang gider at lytte til dem når de, som du såvidt jeg forstår, kommer med konstruktiv kritik til forbedringer.
I kører jo helt af sporet hver gang denne diskussion kommer, og det syntes jeg at den gør tit. Det må da om alt andet være nemmere at lave regler der ikke kan misforståes? Det er sådan set det eneste min utilfredshed går på. Jeg ser det hverken som et slagsmål bag tasterne eller en stor diskussion, men som sagt flyttes intet hvis man ikke kan debattere det.
Mirza, måske du skal sætte en prop i dit bageste hvis ikke du har noget konstruktivt at tilføje... så kommer der da ikke mere lort ud den vej.
og god weekend...
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 78 Svar: 760
jul 2010
Der står "udelukkende MC'er og MC relaterede ting og sager" - og så står der at man må købe, bytte og sælge dem.
Hvad er der lige at misforstå?
Hvordan kan man tolke det anderledes end at det UDELUKKENDE handler om MC'er og MC relaterede ting og sager????????
Kan du ikke prøve at forklare mig det så?
feb 2008
apr 2009
mvh hc
dec 2005
bil bytte med motorcykel