653 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Indkøring af CB400 four på Sjælland Indkøring af CB400 four på Sjælland

Jeg har en fin gammel Honda CB400 four fra 1977 som lige trænger til at blive kørt ordentligt ind. Dvs. indstillet karb. og evt dyses om og måske noget indstilling af tænding.

Har besluttet mig at få det gjort hos en prof. Eller i det mindste hos en "ekspert" på området, da den bare skal spille max. Men hvem har styr på den slags og hvem roder med så gamle maskiner?

Hvad koster sådan noget typisk? Og meget gerne på Sjælland.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indkøring af CB400 four på Sjælland
  • #1   16. aug 2010 tror alle med et rulle felt har styr på det.. pris kan svinge meget, alt efter om karbs er slidt osv.. men mellem 1500 og 3000 vil jeg tro..

• #3   16. aug 2010 Hvis det skal gøres ordentligt, skal karburatorne adskilles og renses, og evt slid skal skiftes ud (nåle og dysser) ellers kan arbejdet ikke gøres ordentligt. Så det kan blive en dyr fornøjelse.

Hvor gode lydmuren er til det arbejde ved jeg ikke, men selve værkstedet er jeg godt tilfreds med, og de er som regel ikke bange for at skrue på en gammel MC.

• #4   16. aug 2010 Okay. Det vil jeg lige lure på. Kan evt. selv skille karbs ad og få dem renset, så de ikke skal rode med det.

Tak for det

Kommentér på:
Indkøring af CB400 four på Sjælland

Annonce