1.364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Forslag til 'ny' mc Forslag til 'ny' mc

Mojn folkens
Nu har jeg haft 6 forskellige mc'er og har ret meget styr på hvad jeg gerne vil have...Men mon ikke et skifte er på vej igen snart smiley

For at fordrive kedsomheden i regnen, vil dig da lige høre hvad ville I købe til 20-50000?
Selv går jeg fra Dominator og Pegaso Strada til VT600 og CB750 Four smiley
Kom frisk (og husk begrundelse eller gode erfaringer med en bestemt model i foreslår smiley )
På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forslag til 'ny' mc
  • #1   18. aug 2010 CB400/4 :o)
    Men en Dominator 650 med 17" hjul er ikke tosset :o)

• #3   18. aug 2010 jeh har længe gået med tanker om en dominator ,og så en der var var så billig ,så den kunne bære at blive bygget om for 10-15000 andre hjul ,bodywork osv + en fed lakering til afslutning .

• #4   18. aug 2010 Der er så også en KTM LC4 Adv på tenere.dk smiley ... Og en Pegaso strada er jo også en fin maskine (og nyere!) meen dominatoren giver mere luft i økonomien smiley

• #5   18. aug 2010 ...men kan på ingen måde sammenlignes med en 640 smiley Sår'n en gammel Dominator er skam fin nok, men den er sgu' lidt sløv og slatten.

• #6   18. aug 2010 Mathias, har du set den 640 på tenere irl? Tror du sådan et svin kan betale sig når den står på weekendture odense-rømø-odense?

• #7   18. aug 2010 Med den rette behandling er sådan en NX 650 ikke sløv:
    http://rfvc-racing.npage.de/index.html

• #8   18. aug 2010 Niklas, det er sgu også bare for at prøve noget nyt smiley
    Har haft 2x 250ccm offroadere
    1x stor tung offroader
    1xsidevognsrusser
    1x400ccm 4cyl klassiker
    1x tung kardantourer

Behov: er studerende så: småture, odense-rømø-odense i nogle weekender, offroadture (måske), laaangture når studiet tillader det.
    smiley

• #9   18. aug 2010 Niels: Nej, jeg har ikke set lige DEN Adventure, men jeg kan ikke se hvad problemet skulle være i at køre fra Odense til Rømø og tilbage igen på den.

Jesper: Ja, alt kan jo tunes. Men køber man en Dominator til 20.000kr og smider 10.000kr i motoren har man stadig bare en slatten gammel Hånda, nu med lidt flere kræfter. Hvorfor ikke bare købe en KTM med det samme hvor alt det fede affjedring osv er standard?

• #10   18. aug 2010 10.000,-?? Det rækker ikke langt.
    Har smidt 17.000,- i min, og det er alle pengene værd :o)

• #11   18. aug 2010 Din XBR blev også fed Jesper smiley Er den ved at være solgt og hvad skal du ha' istedet?
    Mathias, det lyder jo fint nok smiley Hvad med komforten på sådan et dyr? Ikke at jeg skal pendle, men gider ikke smadre nosserne

• #12   18. aug 2010 Jesper: Det var også bare et tal grebet ud af den blå luft. Men de 17.000 du nævner synes jeg bare understreger min pointe endnu mere smiley Så står man med en Hånda til samme pris som den Adventure kan købes for - og SÅ kan man begynde at smide penge i affjedring...

• #13   18. aug 2010 Nå ja - komforten. Det er selvfølgelig ikke nogen Goldwing, men man sidder temmelig meget bedre end på f.eks. DRZ400 som jeg kørte 2500km i Sverige og Norge på sidste sommer. Og en hel del bedre end på min SXC.

• #14   18. aug 2010 Nu er jeg heller ikke sart efter et par måneder på den møgbunke af en ural :| DR400'en syntes jeg jo var alt for smal og lille til mig, men kan da være jeg skal kigge lidt på sådan en adv....hvis det går offroadvejen, ender det nok ellers med en dommi eller xtz600 (3aj eller hvad den nu hedder)

• #15   18. aug 2010 Tja, jeg ved ikke helt med reservedelene til elefanterne

• #16   18. aug 2010 Niels S

ved du egentlig hvorfor der er 0 DRZ400'ere til salg lige pt? Har ellers kig efter en!

• #17   18. aug 2010 Efter xbr'en holder jeg lidt på Spada'en. Den er jeg glad ved. Men ellers kunne det godt blive en xs 650 eller en 400/4

Christian L: Med 39hk på "kun" 400ccm er det ikke en MC danskerne gider købe. Så der er ikke sat mange af dem i omløb på brugtmarkedet. Men de findes da. Størst sandsynlighed på dba

• #18   18. aug 2010 Igen: hvorfor nøjes, når man kan købe en 640 eller 625 til samme pris og få en cykel som på alle måder er DRZ'eren overlegen?

Kommentér på:
Forslag til 'ny' mc

Annonce