947 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

baglygte sv650 baglygte sv650

Hjælp.!! kan ikke få min nye baglygte med blink til at virke. når jeg sætter den til med modstande så blinker baglygten som den skal ,men på speedometeret blinker både højre og venste. + begge forblink blinker os på samme tid. + modstandene bliver meget varme er det ok?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  baglygte sv650
  • #2   19. aug 2010 Havde også fra clear alternatives den virkede ikke med org front blink, men med diode foran og uden modstande var den ok. Prøv lige uden modstande !!

• #3   19. aug 2010 har købt den på ebay og aner ikke hvor den er fra. et eller andet sted i usa. har prøvet uden modstande men så blinker de slet ikke heller ikke dem foran.

har diode foran også
    og må modstande godt blive meget varme ?

• #5   19. aug 2010 okay der var ingen vejledning med !

men rart at vide med de modstande-

jeg har ikke modstande på dem foran efter hvad jeg ved og kan se.

jeg har haft indbygget dioder i undertray'en se min profil.. noget hjemmebiks forirg ejer har lavet

Kommentér på:
baglygte sv650

Annonce