722 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

hvor vurderes mc'er uden afgift? hvor vurderes mc'er uden afgift?

Ja. umiddelbart et kort spørgsmål.
Jeg står og skal til syn og told-syn i næste uge med min 90' fzr600 fra tyskland. men jeg vil gerne lige høre om der er nogen der ved noget om hvor cyklen bliver bedømt.? Så vidt jeg har forstået skal mc'en vurderes til synet hvorefter jeg kan køre til told og skat og betale afgifts-depositumet. nar depositumet er betalt kan jeg tage på motorkontoret og få udleveret pladen...

Er det rigtigt forstået??

mvh.
morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor vurderes mc'er uden afgift?
  • #1   19. apr 2006 Ja, med de nye regler er det vist blevet sådan.

/
    Jesper

• #2   20. apr 2006 Jepper det er rigtigt, gjorde det for to uger med min. Du kan stadig vælge om de skal se den og vurdere eller om de skal vurdere den ud fra deres listepriser.
    Medmindre den har skrammer eller buler så vælg listeprisen, så slipper du også for besværet!

• #3   20. apr 2006 så fandt jeg ud af det efter 1 times ventetid hos told og skat.

Først skal den synes og toldsynes i synshallen. Der bliver nedskrevet km-stand mv.

Herefter tager jeg til århus told og skat for at få betalt afgiften. De oplyste at afgiften betales normalvis med det samme. Dette gøres med check. Herefter køres på motorkontoret for at hente nr.pladen.

må se hvordan det går med den afgift. Håber på det bedste... i afgifts-tombolaen.

Kommentér på:
hvor vurderes mc'er uden afgift?

Annonce