1.227 visninger
|
Oprettet:
Mc forsikringer {{forumTopicSubject}}
Hej mcgalleri.
Er en knægt på en alder af under 25 så mc og forsikringer har det svært sammen. Nu har jeg kørt med min Sv længe nok, og trænger til nyt og spændende.
Så ville høre jer om i ved hvad der er til at forsikre som under 25 årig? og helst med lidt hk hvis det er muligt?
Mvh Sebastian. På forhånd tak .
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 52 MC-er: 2 Annoncer: 2 Emner: 43 Svar: 2.063
jul 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 24 Svar: 206
Er 27 og har min Z750 forsikret til 3800 med fuld kasko...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 17
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 151 Svar: 1.881
Det er meget få af japanernes cykler der er født med noget der er til at køre med, italienerne er lidt bedre.. Men man er sgu næsten altid nødt til at smide noget ordenligt på.. Husk på, en cykel er kun så hurtig som du kan bremse ned
Mc forsikringer