{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Import af brugte dele fra USA. Moms?
  • #1   21. aug 2010 told +3,7 %
    moms +25%
    og begge satser er af totalbeløbet inkl. fragtomkostninger
    +toldekspeditionsgebyr på 150-200 kr.


  • #3   21. aug 2010 Under 80 kr. Du skal hverken betale moms, told eller importgebyr
    80 - 1.150 kr. Du skal betale moms og importgebyr
    Over 1.150 kr. Du skal betale moms, told og importgebyr


  • #4   21. aug 2010 Tusind tak gutter.
    Jamen så skal paypal overførslen jo bare deles i to-tre portioner. Og et af beløbene passe med hvad jeg får sælgeren til at skrive på kvitteringen som han ligger med i pakken.

    Hi-Hiiii

    Ja altså det bare noget jeg har hørt man kan gøre ikk smiley


  • #5   21. aug 2010 Det er der sikkert nogle som gør !
    Problemet kan så være, at hvis det er en forsikret pakke, hvilket jeg går ud fra. Så er den forsikrede værdi også sat for lavt hvis uheldet skulle ske og pakken forsvinder.


  • #7   21. aug 2010 Ja ja Henrik, nemlig hvis de beder om at se dokumentation for overførslen af beløbet. Så viser jeg dem da bare EN af de to eller tre overførsler jeg har lavet til sælger, som så self passer med den kvittering som ligger i pakken. (Aftalt med sælger)

    Nej self er det ikke en god ide at skrive sådan noget herinde. Men nu er det også kun tankespind og noget jeg aldrig aldrig selv kunne finde på at lave.
    Har bare hørt om det "Blink-Blink" Ej gazzz jeg provokere bare lidt, hvis der nu skulle sidde en skattefar herinde og "Lure"

    De småpenge jeg skal have hjem for, kan vist overhovedet ikke betale at snyde sig billigere til.
    Det var bare den told afgift jeg var noget itvivl om og ja momsen. Men self er den 25% Hurra for DK


  • #8   21. aug 2010 Havde en brav kamp med told og skvat da jeg købt udstødning i usa, det endte med at jeg måtte sende dem en kopi af min konto udskrift, da de ikke ville godtage den faktura jeg fik fra firmaet i usa.

  • #10   22. aug 2010 Nu er det jo ikke Skat der bliver snydt. Det er alle os andre skatteydere du snyder!
    Husk at også fragten tillægges moms.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #13   22. aug 2010 Vi har verdens højeste skattetryk, så spar os voksne mennesker for dit præk Matthias.

  • #14   22. aug 2010 Fint nok. Snyd og bedrag hvor det kan lade sig gøre. Og bagefter klager man over de høje afgifter. Hvorfor mon de er så høje?
    En af grundene kunne jo være fordi der snydes og bedrages!
    Uanset hvordan man vender og drejer det, så skal pengene altså ind i statskassen for at vi kan have et velfungerende sygehus, gode veje at køre på osv. osv.


  • Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 2 Emner: 22 Svar: 810
    #15   23. aug 2010 Ja, og være socialkontor for resten af verden. Du forhindrer bare staten i at snyde dig.

Kommentér på:
Import af brugte dele fra USA. Moms?

Annonce