1.260 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

lakken på glasfiber bobler.. lakken på glasfiber bobler..

hej drenge, har lige købt in nye xj600 fra 04 - fed maskine og jeg er rigtig glad for den.

Idag sad jeg og pudsede lidt, og turen kom til styrekåben. AAAAARRRGGGGG..... der er små bobler i lakken i glasfiberen..... piiiiis.... hvad gør jeg????? en kammerat sagde det glasfiberpest.. men jeg ved intet.. slet ikke hvad man gør ved det... nogle fifs???

ydermere vil jeg også rigtig gerne have et par tricks til hvordan jeg får alu´en til virkelig at skinde om kap med de crom potter jeg har på.. nogle fif*???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lakken på glasfiber bobler..
  • #1   20. apr 2006 Du må sku´ ALDRIG bruge autosol på lakken. Det er kun beregnet til alu-stål-jern-ect.ect

• #2   20. apr 2006 sorry . det gik vist lidt stærkt !!

• #3   21. apr 2006 har endnu ikke prøvet at have bobler i det glasfiber jeg har arbejdet og bygget med, men vil nok bare råde dig til at få det pudset ned, så spartlet op så det bliver lige igen og så en ny lakering! en skam du bor på sjælland ellers kunne jeg da godt have kigget på det (bare ikke lakerer det)

• #4   21. apr 2006 det fandme pænt af dig..

Det er ikke STORE bobler - kun bitte små.. en halv lille finger negl..

Cyklen er tilgengæld købt for en md siden - 1½ år gammel hos enghave motor.. spørgsmålet er om det er noget de tager på deres kappe...

• #5   21. apr 2006 Andreas: Jeg synes da du skal prøve at forhøre dig ved den forhandler der!!!

Og til det med autosol, så vil jeg rådde dig til at bruge en kludeskive til boremaskinen - det går hurtigere, bliver bedre - og så får du ikke ømme fingre! smiley

• Jan A
    Jan A Tilmeldt:
    okt 2020

Følger: 1 Svar: 1
    #6   30. okt 2020 Det er en kemisk reaktion der sker fra Glasfiber siden fordi Autolakerine ikke har haft den i hærdeoven længe nok så kommer nemlig de små bobler som springer .Skal mindst ha 3 timer i hærdeoven.Så det svære er det helt forefra man kan ikke udbedre det.Har selv været ude for det på min mc.Aveligt.

Kommentér på:
lakken på glasfiber bobler..

Annonce